سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه دستگاه قضایی

محکومیت اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دستگاه قضایی استان کرمانشاه در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: موضع اخیر آمریکای جنایت‌پیشه بیشتر شبیه یک کاریکاتور بلاهت‌آمیز و خودزنی سیاسی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  در بیانیه دستگاه قضائی استان کرمانشاه در دفاع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آمده است: انقلاب اسلامی ایران از نخستین روز‌های شکل‌گیری خود همواره محسود معاندان مستکبر عالم بوده است که استقلال و آزادی آن را تاب نیاورده و امروز علاوه بر آن نفوذ ایدئولوژیکش در جغرافیای ستمدیدگی منطقه و جهان را بر نمی‌تابند.

در ادامه این بیانیه اظهار شده است: بدیهی است آنچه در برنامه همیشگی دشمنی‌های پیدا و پنهان نظام سلطه جهانی مشهود بوده، حمله به عناصر بنیادین این نهضت الهی نظیر اصل اصیل ولایت است و در مراتب بعدی آن نهاد‌های انقلابی قرار دارند.

در بخش دیگری از بیانیه تاکید شده است: موضع اخیر آمریکای جنایت‌پیشه در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که بیشتر شبیه یک کاریکاتور بلاهت‌آمیز و بحمدالله یک خودزنی سیاسی است تنها موجب تعمیق بیزاری و نفرت دل‌های آگاه و جان‌های بیدار ایرانیان و آزادگان جهان از این رژیم سفاک و سلطه رو به زوال است.

دستگاه قضایی استان کرمانشاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نور چشم امت اسلام، تجلی راستین ایثار و شهادت، عشق به خدمت و دفاع از محرومان و مظلومان دانسته و آورده است: بلاشک در انقلاب اسلامی و ارزش‌های انسانی آن، همه ایرانیان و احرار جهان خود را پاسدار انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و سپاه عزیز در مقابل این موضع امپریالیستی حماقت و جنایت، تنها نیست که همه ما در سایه ولایت نورانی مقام معظم رهبری، پاسداران انقلاب اسلامی ایران هستیم.


انتهای  پیام/ز


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  نور چشم امت اسلام است

برچسب ها: سپاه ، اخبار سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.