سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی ۱۵۰ کیلومتر از مناطق ساحلی رودخانه‌ها توسط شرکت نفت

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از ایمن سازی ۱۵۰ کیلومتر از مناطق ساحلی رودخانه‌های استان به منظور مقابله با سیلاب توسط شرکت نفت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در تشریح اقدامات این شرکت در زمینه مقابله با سیلاب گفت: در هر ۲ بخش خدمات رسانی به مردم و صیانت از تاسیسات با تمام توان عمل کرده ایم و خوشبختانه در حال حاضر شرایط در حال عادی شدن است.

وی، ایمن سازی ۱۵۰ کیلومتر از مناطق ساحلی رودخانه‌های استان به منظور مقابله با سیلاب را یکی از اقدامات و خدمات شرکت نفت عنوان کرد.

محمدی اظهار داشت: تا امروز بیش از ۳۳۰ دستگاه انواع ماشین آلات به همراه ۹۰۰ نفر از کارکنان شرکت به صورت مستقیم در حال امدادرسانی به مناطق سیل زده ۹ شهرستان هستند.

این مقام مسئول به تشکیل ستاد مدیریت مقابله با شرایط اضطراری در راستای دستور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اشاره و هدف از تشکیل این ستاد را به خدمت رسانی به مردم آسیب دیده خوزستان عنوان و بیان کرد: تمامی شرکت‌های تابعه، ملزم به حمایت و پشتیبانی از آن شده اند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همچنین بر ادامه حفظ انسجام و آمادگی همه جانبه جهت مقابله با شرایط اضطراری و بحرانی تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

بسیج امکانات شرکت نفت برای مقابله با سیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.