سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد؛

ساخت خانه بهداشت، مدرسه و منازل مسکونی در در مناطق سیل‌زده

آیت‌الله نوری‌همدانی هزینه ساخت ۲۰ واحد مسکونی روستایی، ۱۰۰ سرویس بهداشتی، ۱۰۰ بسته لوازم‌خانگی و همچنین ساخت ۳ خانه بهداشت، ۳ مدرسه شش کلاسه را تقبل کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن شمس گفت: با توجه به سیل اخیر در بعضی استان‌های کشور، ضمن شکر نعمت بارش باران از جانب خداوند متعال و طلب صبر و اجر برای حادثه دیدگان و تشکر از همت بلند مردم عزیز ایران در یاری‌رساندن به آسیب‌دیدگان، بار دیگر از همه مردم و مسئولان تقاضا می‌شود باز در حد توان خود به کمک‌ها ادامه دهند.

مسئول دفتر این مرجع تقلید افزود: در همین راستا آیت‌الله نوری همدانی ساخت ۲۰ واحد مسکونی روستایی، ۱۰۰ سرویس بهداشتی، ۱۰۰ بسته لوازم‌خانگی که شامل شش کالای اساسی اعم از فرش، گاز، تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی و همچنین ساخت ۳ خانه بهداشت، ۳ مدرسه شش کلاسه را برای سیل‌زدگان تقبل کردند.

‌شمس بیان کرد: بیش از این نیز معظم له ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی از طریق کمیته امداد امام به سیل‌زدگان اختصاص و استفاده از یک‌سوم از سهم مبارک امام (عج) را برای کمک به آنان اجازه داده بودند.

انتهای پیام/الف

آیت‌الله نوری‌همدانی در مناطق سیل‌زده خانه بهداشت، مدرسه و منازل مسکونی می‌سازد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.