سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان رتبه ۴ کاهش فوتی رانندگی نوروزی را کسب کرد

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: این استان با کاهش ۳۳ درصدی تعداد فوتی‌های رانندگی در طرح نوروزی امسال رتبه چهارم کشور در کاهش مرگ انسانی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ کشواد بهروزی زاده فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از راه‌های موثر در کاهش سوانح رانندگی آموزش قوانین، اطلاع رسانی در خصوص عواقب تصادفات و ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهروندان است که در این زمینه در سیستان و بلوچستان گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی ایمن سازی جاده ها، شناسایی نقاط پر حادثه، فعال بودن شبانه روزی اعضای ستاد تسهیلات سفر، ایجاد استراحتگاه‌های بین راهی و افزایش حضور فیزیکی پلیس را از دیگر عوامل کاهش تصادفات رانندگی نوروزی این استان برشمرد.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: در طرح نوروزی سال گذشته پلیس این استان رتبه هفت کشوری را در کاهش تلفات رانندگی کسب کرده بود.

بهروزی زاده گفت: با توجه به برنامه‌های فرهنگی و آموزشی که پلیس در دستور کار خود قرار داده است امیدواریم کاهش بسیاری از تصادفات جاده‌ای را در استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

سیستان و بلوچستان رتبه ۴ کاهش فوتی رانندگی نوروزی را کسب کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.