سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر جعفری:

سیستم تهاجمی سپاه قوی‌تر می‌شود/ سپاه و ارتش کنار هم خواهند بود

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه در یک سال آینده به لطف خدا در سیستم دفاعی و تهاجمی خود با قدرت‌تر از قبل خواهد شد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صدا و سیما، ­سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این اقدامی که آمریکایی‌ها انجام دادند بسیار خنده دار است، زیرا سپاه در دل مردم قرار دارد و اعتبار ما از آمریکایی‌ها نیست بلکه از مردم عزیز و شریف ایران است و ما با قدرت اعلام می‌کنیم و حتی حاضریم این اطلاعات را در اختیار خود آن‌ها نیز قرار دهیم که سپاه در یک سال آینده به لطف خدا در سیستم دفاعی و تهاجمی خود با قدرت‌تر از قبل خواهد شد.

وی گفت: به کوری چشم دشمنان، سپاه و ارتش کنار هم خواهند بود و در همه جای دنیا حامی محرومان و مظلومان خواهند بود و هراسی نخواهند داشت.

افزود: دشمنان ما نمی دانند که سپاه در دل مردم ایران و مظلومان و مستضعفین جهان جا داشته و با این اعلام موضع قطعا اعتبار سپاه نزد مردم آزادیخواه و حق طلب جهان بیشتر خواهد شد.

وی افزود: عزت و اعتبار سپاه  از آمریکا نیست که با این تصمیمات از بین برود و این اقدام به طور قطع به ضرر آنها تمام شده و محبوبیت سپاه را بیشتر می کند.

سرلشکر جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه هیچ هراسی از تحریم و تهدید ات آمریکا نداریم، گفت: سران احمق آمریکا که موافق این اقدام بودند، مطمئن باشند در سال جاری قدرت دفاعی و تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از وضع کنونی آن خواهد بود و ارتقا و رشد توان سپاه به جهانیان ثابت خواهد کرد که تحریم ها و مصوبات امریکا هیچ اعتباری نداشته و در واقع این یک اقدام برای بی اعتبارتر کردن  تصمیمات امریکا بود.

وی با اشاره به همدلی و هم افزایی ارتش و سپاه اظهار کرد: ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح کشور دست در دست هم برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت و آرامش مردم تا آخرین قطره خون ایستاده و جانفشانی می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سپاه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
زنده باشی سردار
سرافراز باد سپاه پاسداران
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
شرافتا بی حرمتی به حیوان وفاداری مث سگه که ترامپ روانی و نتانیاهو خونخوار و...رو سگ خطاب کنیم تنها موجودی که خداوند از درگاهش روندش شیطون بوده پس اینها شیطانند که رانده شده اند.پس نباید زیاد درموردشون حرف زد.فقط حواسمون جمع باشه