سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه آموزش وپرورش فارس برای جمع آوری کمک به سیل زدگان

آموزش و پرورش استان فارس طی اطلاعیه‌ای شیوه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان کشور توسط مدارس و آموزشگاه‌های استان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اداره کل آموزش وپرورش فارس درباره جمع آوری کمک به هموطنان سیل زده صادر کرد.

۱-تمامی مدارس استان می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۱ فروردین تا پایان وقت اداری دوشنبه ۲۶ فروردین کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، اولیاء و همکاران را جمع آوری و تا چهارشنبه ۲۸ فروردین به تفکیک بسته بندی کرده و تحویل اداره آموزش وپرورش منطقه دهند.

۲-ادارات آموزش وپرورش سریعا مکانی را برای تحویل کمک‌ها پیش بینی وبه مدارس اعلام کنند.

۳- ادارات آموزش وپرورش بلافاصله کمک‌های جمع آوری شده را به پایگاه تجمیع واقع در محل: شیراز- بلوار مدرس- جنب دبیرستان حضرت معصومه (س) - انبارحمل و نقل ارسال کنند. یاد آوری می‌شود اقلام مورد نیاز شامل: پتو، انواع لباس، مواد غذایی (انواع کنسرو‌ها، خشکبار مانند برنج وحبوبات، روغن، قند، شکر) آب معدنی و لوازم خانگی مورد نیاز است.

۴-مدارس کمک‌های جمع آوری شده توسط تشکل‌های مختلف اعم از سازمان دانش آموزی، انجمن اولیاء و مربیان، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و... را نیز در همین مجموعه بسته بندی کرده و از طریق اداره مربوطه به صورت یکپارچه به محل مرکز جمع آوری منتقل کنند.

۵-شماره حساب ۲۱۷۳۱۲۳۰۱۵۰۰۶ نزد بانک ملی برای واریز کمک‌های نقدی دانش آموزان، اولیا و همکاران اعلام می‌گردد و تأکید می‌شود که تنها شماره جمع آوری کمک‌های نقدی آموزش و پرورش برای حادثه دیدگان سیل اخیر همین شماره است و الزام است کمک‌های نقدی به این شماره واریز شود.

۶- همکارانی که تمایل دارند به صورت کسر از حقوق ماهانه (حداکثر سه قسط) به هموطنان آسیب دیده کمک کنند لازم است ترتیبی اتخاذ شود تا واحد حسابداری اداره نسبت به کسر حقوق همکاران تمهیدات لازم را فراهم کنند.

یادآوری می‌شود ضروری است سرجمع کمک‌های نقدی و تصویر فیش‌های واریزی و لیست کمک‌های نقدی کسر از حقوق تحویل مسوول محترم مجتمع دریافت کمک‌ها (انبار حمل و نقل) شود.

۷- رئیس محترم اداره با همکاری ویژه معاون محترم پرورشی و تربیت بدنی، با حساسیت خاص این کار مهم را در دستور قرارداده و در بازه زمانی مشخص این فعالیت را به انجام رسانند.

۸-در صورت داشتن هرگونه سئوال و ابهام با آقای جعفری کارشناس مسئول اردو‌ها و فضا‌های پرورشی اداره کل با شماره تلفن ثابت ۳۲۳۴۵۸۴۵ تماس حاصل شود.
انتهای پیام/م

اطلاعیه آموزش و پرورش فارس درباره امداد رسانی به سیل زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.