سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهل سال نتوانستند هیچ غلطی بکنند، بی‌عقل‌ها باز همان روش را تکرار می‌کنند +عکس نوشته

رهبر انقلاب در دیدار با پاسداران فرمودند: آمریکا و دشمنان نادان چهل سال است که هر چه در توان داشتند علیه جمهوری اسلامی به کار بستند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنان در شب ولادت با سعادت حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و به‌ مناسبت روز پاسدار، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبرانقلاب، شب گذشته در دیدار با جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنان در رابطه با اقدام اخیر آمریکا نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند:

همین تجربه‌ی چهل ساله‌ی قبلی را باز دارند با کمال بی‌عقلی همان را تکرار میکنند. خب بابا شما در این مدت فشار سیاسی آوردید، فشار اقتصادی آوردید، تبلیغات فراگیر کردید، حمله‌ی نظامی کردید، حمله‌ی امنیتی کردید، رژیم صهیونیستی را تقویت کردید، همه‌اش به خاطر اینکه بلکه بتوانید جمهوری اسلامی را از بین ببرید. توانستید از بین ببرید؟ ... اینی که آمریکا با همه‌ِی ادعا مدعایش اعلام میکند که میخواهد در مقابل جمهوری اسلامی بایستید، خب می‌ایستد و هیچ غلطی هم نمیتواند بکند، این نشان دهنده‌ی این است که روشی که آمریکا در پیش گرفته تو این چهل سال، روش شکست‌خورده است، این بی‌عقل‌ها باز دارند همان روش را تکرار میکنند. ۹۸/۱/۱۹

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.