سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کشتار هزاران انسان غیرنظامی شکی بر تروریست بودن آمریکا باقی نمی‌گذارد

یک فعال اصولگرا با قرار گرفتن نام سپاه در لیست تروریستی به تشریح جنایت‌های آمریکا موسوم به سنتکام در منطقه خاورمیانه پرداخت.

محمدمهدی اسلامی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتوگو با خبرنگار احزاب و تشکلهایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جنایت‌های ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا موسوم به سنتکام در منطقه خاورمیانه، شرق آفریقا و آسیای مرکزی گفت: کشتار هزاران انسان غیرنظامی در افغانستان و عراق بدون موافقت سازمان ملل و با بهانه هایی که هیچ گاه اثبات نشد، شکی برای تروریستی بودن این مجموعه باقی نمی‌گذارد.

وی افزود: گزارش‌های بسیاری نشان می‌دهد یکی از کثیف ترین جنایات صورت گرفته در افغانستان ترور غیرنظامیان برای تجارت اعضای بدن آنها بوده است.

اسلامی خاطر نشان کرد: ژنرال کنت فرانک مک‌کنزی فرمانده تازه منصوب شده سنتکام یکی از فرماندهان حاضران در میدان حضور تروریستی آمریکا در عراق و افغانستان بوده است که دستش به خون بسیاری از زنان و کودکان مسلمان منطقه آلوده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پشتیبانی مکرر آمریکا از داعش در لحظات حساس و سرنوشت ساز جنگ ضدتروریستی جبهه مقاومت و نجات چهره های خاص داعش با هلی برن به مناطق تحت نفوذ خود یادآور شد: به نظر یکی از دلایل دستور اخیر ترامپ، حمله پهپادهای نیروی هوا فضای سپاه ایران به مواضع پشتیبانان حمله تروریستی اهواز در شرق فرات بود که زیر چتر امنیتی آمریکا در آن منطقه قرار داشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.