سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک گام به سمت رونق تولید؛

کمبود دستگاه برای تولید انبوه عامل کاهش سرعت تولید

یک مقام مسئول گفت: هم اکنون تولید ملی از منظر کیفی در سطح مناسبی قرار دارد، اما کمبود دستگاه برای تولید انبوه با کیفیت، باعث کاهش سرعت شده است.

امیر قدیمی نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تحقق رونق تولید گفت: باتوجه به اینکه ۵۰ درصد تولیدات پارچه در داخل و ۵۰ درصد وارداتی است امیدواریم با تلاش برای تحقق شعار سال، میزان واردات به صفر میل کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه ادامه داد: صنف پارچه در تلاش است که تمام تولیدات خود را در داخل تولید کند و البته تحقق این امر، با کمک جامعه نساجی ممکن می شود.


بیشتر بخوانید: هیچ کمبودی برای تولید پوشاک نداریم/ ۵۰ درصد پارچه تولید داخل است 


قدیمی نژاد با بیان اینکه ۴ هزار واحد صنفی پارچه در تهران مشغول به فعالیتند، افزود: پارچه به کشور‌هایی همچون عراق، افغانستان و پاکستان صادر می‌شود اما متاسفانه هم اکنون صادرات پارچه بعلت نوسان نرخ ارز به سختی صورت می‌گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه افزود: همانند سایر صنوف برای تحقق رونق تولید، برنامه ریزی‌های مناسبی  انجام داده ایم که امیدواریم تا پایان سال به این مهم، دست یابیم.

قدیمی نژاد با بیان اینکه پارچه، یکی از نیاز‌های مردم است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود گفت: امیدواریم مواد اولیه این صنف راحت‌تر در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان بنکداران و طاقه فروشان پارچه گفت: امیدواریم در سال جدید وضع پارچه بهبود یابد و مشکلی در تامین مواد اولیه در داخل نداشته باشیم چرا که بسیاری از این مواد از خارج تامین میشد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه هم اکنون تولیدات کشور از منظر کیفی در سطح مناسبی قرار دارد، اما کمبود دستگاه برای تولید انبوه با کیفیت، از دیگر عوامل کاهش سرعت تولید است که درصورت حمایت و رفع این نیاز، حضور در بازار‌های جهانی تقویت می شود.

انتهای پیام/

۴ هزار واحد صنفی پارچه در تهران مشغول به فعالیت اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.