سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت نمایشگاه‌های صنایع دستی دائمی در سه شهر مازندران

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ساخت نمایشگا‌های دائمی صنایع دستی در سه شهر استان خبر داد.

حسین ایزدی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با بیان اینکه کمتر از سه ماه دیگر دور جدید سفر‌های تابستانی در استان آغاز می‌شود، گفت: برای افزایش درامد هنرمندان صنایع دستی نمایشگاه‌های فصلی در شهرستان‌ها دائر شده است.
 
وی افزود: این نمایشگاه‌های فصلی صنایع دستی در کنار نمایشگاه‌های بهار نارنج برپا می‌شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به ساخت نمایشگاه‌های صنایع دستی دائمی در سه شهر استان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها در شهر‌های محمودآباد، بهشهر و تنکابن راه اندازی می‌شود.
 
ایزدی افزود: نمایشگاه دائمی صنایع دستی محمودآباد در مساحت ۵ هزار متر مربع با آورد بخش خصوصی با پیشرفت ۳۵ درصد در حال ساخت است و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال بهره برداری شود.
 
وی گفت: نمایشگاه دائمی صنایع دستی تنکابن با دریافت تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود این نمایشگاه تا سه سال آینده به بهره برداری رسد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: نمایشگاه دائمی صنایع دستی هوتو بهشهر که سازه‌ای سبک است و در کنار مجتمع توریستی و گردشگری و میراثی در حال ساخت است با دریافت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات تا پایان امسال آماده بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام/آ
 

بهره برداری از نمایشگاه‌های صنایع دستی در مازندران بزودی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.