سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر ایجاد نشاط و همدلی در بین قشر جوان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ایجاد نشاط و همدلی و همراهی در بین قشر جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی گفت: باید جوانان را باور کرد و به این واقعیت توجه داشت که آینده نظام و کشور به دست جوانان خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های هفته جوان باید با محوریت اتحاد و انسجام برگزار شود چرا که در شرایط کنونی کشور این مسئله از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از برگزاری ۶۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی استانی در هفته جوان خبر داد.

بهتاج با اشاره به اینکه ۲۶ فروردین تا ۱ اردیبهشت هفته جوان است گفت: دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در قالب ۲۲ محور و دستگاه اجرایی برای گرمیداشت این هفته برنامه‌های متنوع و متعددی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم تجلیل از جوانان نمونه در استان، برگزاری مسابقات گروهی مثل پیاده روی و کوه پیمایی با شرکت جوانان، تجلیل از معلمان جوان، استفاده رایگان جوانان از اماکن ورزشی در هفته جوان، بازدید رایگان جوانان از اماکن تاریخی و موزه‌ها در هفته جوان، تجلیل از جوانان موفق امدادگر، معرفی و تجلیل از جوانان پژوهشگر، تجلیل از جوانان موفق با توانایی خاص و برگزاری برنامه‌های تفریحی برای جوانان معلول، ثبت نام رایگان جوانان در کتابخانه‌های استان در هفته جوان، پخش برنامه‌های مرتبط با جوانان در شبکه استانی سهند از جمله اختصاص برنامه‌های بحث و گفتگو در این شبکه به موضوع جوانان، تجلیل از سربازان جوان نظامی و انتظامی از جمله این برنامه هاست.

در این جلسه مصوب شد تا ثبت نام جوانان داوطلب برای شرکت در جشنواره علی اکبر (تجلیل از جوانان نمونه) تا ۲۵ فروردین ادامه یابد و گزینش‌ها و انتخاب‌ها دقیق و بر اساس شاخص‌ها و معیار‌های تعیین شده باشد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری ۶۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی استانی در هفته جوان

برچسب ها: جوانان ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.