سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

WeSupportIRGC#| اینجا حمایت از سپاه خط قرمز وطن‌پرستی است!

کاربران فضای مجازی در پی اقدام خصمانه ترامپ علیه سپاه پاسداران، دیدگاه‌ها و نظراتشان را با هشتگ انگلیسی #WeSupportIRGC به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام رسمی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، روز دوشنبه هشتم آوریل ۲۰۱۹، در آستانه‌ روزی که در تقویم جمهوری اسلامی روز «پاسدار» نامگذاری شده است (ولادت امام سوم شیعیان در سوم شعبان برابر با ۲۰ فروردین ۹۸)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی این این کشور در فهرست سازمان‎های تروریستی قرار گرفت.

ترامپ با این اقدام غیرمعمول و خارج از چارچوب خود بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که برای خوش خدمتی به رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی دست به هر کاری می‌زند و از هیچ فشاری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فروگذار نمی‌کند.

پس از این اقدام رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، کاربران فضای مجازی از طیف‌های مختلف جامعه و با جهت‌گیری‌های سیاسی مختلف متحد و یکپارچه علیه دشمن بزرگ ملت ایران به پا خواستند و پاسخ سیاست‌های خصمانه او را دادند. کاربران فضای مجازی دیدگاه‌ها و نظراتشان را با هشتگ انگلیسی #WeSupportIRGC به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کردند. در ادامه تعدادی از واکنش‌های کاربران فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
فاطمه
۱۴:۰۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
من هم بعنوان یک بانوی ایرانی خود را بسیجی معرفی میکنم
زیرا همین بسیج ها بودند که با جان فشانی و ایثار از خودگذشتگی باعث سربلندی ایران ما شدند
لعنت بر کسانی که سپاه خار چشم آنهاست
انشاء الله که سرنگونی شیطان بزرگ نزد است
محمد بنده خدا
۱۰:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
اگر خدا بخواهد کار وافکار دشمن سبب خیر شود اینشاه الله . و هرگز خودمان را دستکم نگیرم .