سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیدمحمود رضوی:

حیف که از توفیق سپاهی بودن محروم هستم

سیدمحمود رضوی در حساب کاربری خود با هشتگ #من_يك_سپاهى_هستم نسبت به اقدام اخیر آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده سینما در واکنش به اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سیل عظیم کاربران در طوفان توییتری #من_يك_سپاهى_هستم  پیوست.

روز گذشته جمع کثیری از کاربران فضای مجازی در اعتراض به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران هشتگ #من_يك_سپاهى_هستم  را داغ کردند. این گروه تلاش کردند  با حمایت از سپاه پاسداران تصمیم اخیر ترامپ علیه این نهاد انقلابی را زیر سوال ببرند.


بیشتر بخوانید: #من_یک_سپاهی_هستم| آمریکا از این درد بمیرد


سیدمحمود رضوی هم یکی از کاربران فضای مجازی است که با انتشار تصویری از لوگوی ثبت شده بر روی لباس پاسداران با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین(ع) مقارن با روز پاسدار از حسرت خود برای سپاهی بودن با هشتگ #من_يك_سپاهى_هستم  نوشت.

سید محمود رضوی در پست توییتری خود نوشت:

امروز كه سوم شعبان و روز پاسدار است،بعد ازاقدام این احمق‌های درجه یک در تروریست خواندن سپاه،دوست داشتم بگم من يك سپاهى هستم ،اما حیف ازاین توفیق محرومم وغبطه میخورم بر این جان بر کفان که درهمه ی صحنه های کشور ازدفاع تا سازندگی ومحرومیت زدایی وامروز سیل زدایی پای کار مردم اند

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.