سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی: بیش از ۱۹۰ سالن ورزشی پس از سیل تخریب شد

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مراسم جمع آوری کمک برای سیل زدگان کشورمان امروز به شکل ملی در سر تا سر کشور برای حمایت و همدلی جامعه ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در مراسم گلریزان جامعه ورزش و جوانان در حمایت از سیل زدگان گفت: مراسم جمع آوری کمک برای سیل زدگان کشورمان امروز به شکل ملی در سر تا سر کشور برای حمایت و همدلی جامعه ورزش برگزار می‌شود. از همان لحظات ابتدایی وقوع سیل در استان‌ها وزارت ورزش و جوانان حضور گسترده و فعالی داشت.

او ادامه داد: شاهد حضور فعال بخش‌های مختلف ورزش کشور، هیئت‌های ورزشی و قهرمانان در ابعاد مختلف تلاش کردند تا جایی که می‌توانند کمک کنند. مکان‌های ورزشی در اختیار مردم قرار گرفته است تا در سالن‌ها اسکان پیدا کنند و در این مکان‌ها از آرامش بیشتری برخوردار باشند.

احمدی در مورد حضور ورزشکاران کشور در مناطق سیل زده گفت: در تمام استان‌های سیل زده هیئت‌های ورزشی که می‌توانستند کمک کنند از جمله قایقرانی، غواصی، نجات غریق، اتومبیلرانی و کوهنوردی در مناطقی که نیاز بود حضور پیدا کردند.

او ادامه داد: در حال جمع آور کمک‌ها لازم برای مردم سیل زده از جمله مواد غذایی، چادر، پتو و دیگر وسایل مورد نیاز هستیم. همچنین کمک‌های نقدی جامعه ورزش با هماهنگی جمیعت هلال احمر و کمیته امداد نیز جمع آوری شد. امیدوار هستیم با این حرکت قسمتی از مشکلات هموطنان سیل زده رفع شود.


بیشتر بخوانید:

خبر مهم ناظمی درباره فردوسی پور

ونگر در آستانه ورود به تهران!

تاج: وزیر ورزش تاکید دارد از تیم ملی امید حمایت کامل شود


انتهای پیام/

صحبت های احمدی در مراسم گلریزان برای سیل زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.