سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی مسیل های مسدود در بارندگی های اخیر/ محورهای اصلی خراسان رضوی باز هستند

مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده با توجه به باران‌های ۷۲ ساعت گذشته، با مشکل جدی در استان مواجه نبودیم.

حجت علی شایانفر مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به تهدید دو محور اصلی بر اثر بارندگی، گفت: بارندگی محور اصلی مشهد_قوچان در حوالی چناران و محور ترانزیتی داورزن مسیر مشهد_تهران را تهدید می‌کرد که با آمادگی لازم و اقدامات صورت گرفته اتفاقی رخ نداد.
 
وی تصریح کرد: هیچ راه اصلی را مسدود نکردیم به غیر از انداده-جغتای که آن هم کمتر از ۲۴ ساعت بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی با اشاره به انسداد راه‌های فرعی، گفت: ۱۱ راه روستایی کلات مسدود شد که امیدواریم بخش اعظم آن امروز باز شود.

شایانفر افزود: آبگرفتگی‌های محدودی در مشهد داشتیم که از جمله آن ایستگاه فرودگاه با ۴ میلی متر بارندگی بوده است.
 
وی تصریح کرد: بارندگی‌های اخیر منجر به شناسایی نقاط در معرض خطر نظیر کال‌ها و مسیل‌های مسدود  شد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان رضوی با بیان اینکه طرح‌های عمده‌ی لایروبی و رسوب برداری از اولویت‌های ما است، گفت: آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌های در معرض خطر با کمک مردم، فرمانداری‌ها و بسیج امکانات در دستور کار قرار دارد.

شایانفر با اشاره به پای کار بودن همه مردم، افزود: باور مردم به موضوع بحران و اطلاع رسانی‌های خوبی که صورت می‌گیرد در جلوگیری از خسارات جانی و مالی بسیار تأثیر گذار است.
 
در ۲۱ ساعت گذشته ۴۹ میلیمتر باران در کلات، ۳۵ میلیمتر درگز، ۳۰ میلی متر قوچان و ۲۹ میلی متر در سبزوار باریده است و در اکثر نقاط استان شاهد بارندگی‌های خوبی بوده ایم.
 
انتهای پیام//ف.ش

 

۱۱ مسیر فرعی روستایی مسدود است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.