سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال آینده بزرگترین مجتمع تفریحی ورزشی در کرمانشاه به بهره برداری می رسد

مدیرعامل مجموعه ورزشی تفریحی جوهریان از آغاز احداث این مجتمع به عنوان بزرگترین مجموعه ورزشی- رفاهی استان خبر داد و گفت: کار احداث کامل آن تا پایان سال جاری و یا نهایتا فروردین ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شهرام جوهریان  ابتدا قرار بود به جای این مجتمع ورزشی - رفاهی یک واحد معدنی احداث شود، اما با درخواست آقای داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در نهایت تصمیم به ساخت چنین مرکزی گرفته شد.

وی افزود: کلنگ احداث این مجموعه ورزشی - رفاهی در روز‌های نخست سال جاری توسط معاون وزیر ورزش و جوانان به زمین زده شد و هم اکنون نیز کار جانمایی و طراحی به پایان رسیده و پروژه در حال احداث است.

جوهریان  با اشاره به  مساحت  ۱۸۰ هکتاری این پروژه گفت: دهکده سلامت  تله کابین برگزاری اردوهای تیم ملی پرورش اسب اسب سواری، تیراندازی با کمان، شنا، بیلیارد در این مجتمع راه اندازی می شود.

جوهریان بیان  کرد: در برنامه زمانبندی و در مرحله اول امیدوارم حداکثر ظرف مدت چهار ماه آینده پیست سوارکاری، سالن‌های تیراندازی و بیلیارد، استخر و یکی ۲ سالن ورزشی دیگر نیز به بهره برداری رسیده و علاقه‌مندان بتوانند از آن استفاده کنند.


وی همچنین راه اندازی سوئیت‌های گردشگری برای اقامت شهروندان، رستوران، سالن نمایش و موزیک و ... را از دیگر بخش‌های جانبی این مجتمع ذکر کرد که تا پایان سال و نهایتا یک ماه ابتدایی سال آینده به بهره برداری خواهد رسیددر مجموع برای احداث کامل این مجتمع قرار است یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شود.

مدیرعامل مجموعه ورزشی - تفریحی جوهریان در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از حمایت‌های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، افزود: حمایت از بخش خصوصی برای حضور در استان و کمک به آن‌ها در نهایت به سود کرمانشاه و باعث رونق آن می‌شود جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم نیز به دنبال ایجاد این مجتمع توسعه می یابد .

انتهای  پیام/ز



 

راه اندازی سوئیت‌های گردشگری برای اقامت شهروندان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.