سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال پنج هزار پرس غذا روزانه از آبادان برای سیل زدگان

مسئول ستاد مردمی خدمت رسانی به مناطق سیل زده آبادان گفت: روزانه پنج هزار پرس غذا توسط موکب های مردمی در آبادان طبخ و برای اهالی سیل زده ارسال می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسین عساکره مسئول ستاد مردمی خدمت رسانی به مناطق سیل زده آبادان گفت:پخت غذای گرم برای مردم سیل زده پلدختر با مشارکت شهر‌های امیدیه، ماهشهر، آغاجاری و آبادان با مدیریت ستاد مردمی خدمت رسانی آبادان در حال انجام است و وزانه چهار پرس غذای گرم برای سیل زدگان پلدختر تهیه می‌شود.

وی به اعزم ۵۰ نفر متخصص و آشپز به مناطق سیل زده کشور به منظور پخت و نظارت بر تهیه غذا اشاره کرد و افزود:همچنین روزانه یک هزار پرس غذای گرم همراه با آب معدنی و لوازم بهداشتی و پوشاک توسط ایستگاه صلواتی ۱۴ معصوم علیهم السلام در بین سیل زدگان روستای دریسیه دارخوین توزیع می‌شود.

مسئول ستاد مردمی خدمت رسانی به مناطق سیل زده آبادان به راه اندازی ۲ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی توسط ستاد مردمی خدمت رسانی مقابله با سیل آبادان اشاره کرد و گفت: ستاد مردمی خدمت رسانی مقابله با خطرات احتمالی سیل و آبگرفتگی آبادان دارای هسته اصلی، پشتیبانی، نیروی انسانی، رسانه و ستاد مرکزی است و متشکل از نیرو‌های رزمنده هشت سال دفاع مقدس و نیرو‌های بسیج و خیرین است که باهماهنگی فرمانداری شهر‌های سیل زده به مردم خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ د

ارسال روزانه غذا از آبادان برای سیل زدگان  

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.