سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خونه به خونه در چه شرایطی به لیگ دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کند؟

نماینده مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور با کسب تنها ۲۴ امتیاز شرایط بسیار حساسی دارد که هرگونه سهل انگاری می‌تواند به قیمت سقوط این تیم تمام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از مسابقات سخت و نفس گیر لیگ دسته یک فوتبال کشور موسوم به لیگ آزادگان تنها ۴ هفته باقی مانده و تیم‌ها در بالا و پایین جدول رقابت شدیدی بر سر صعود و سقوط تجربه می‌کنند.

تیم‌ها در این رقابت‌ها بسیار سخت امتیاز می‌دهند که همین امر موجب شده به طور مثال در بالای جدول ۵ تیم شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشند.

در پایین جدول جایی که تیم خونه به خونه یکی از فانوس به دست‌های لیگ امسال به شمار می‌رود، رقابت بسیار دشواری بین تیم‌ها برای فرار از سقوط وجود دارد.

طبق اعلام رسمی سازمان لیگ در آبان ماه سال گذشته از آنجایی که تیم نفت تهران از حضور در بازی‌ها انصراف داده و تیم سیاه جامگان نیز با رای کمیته انضباطی از جدول بازی‌ها کنار گذاشته شده است، تنها یک تیم به دسته دوم سقوط خواهد کرد که تا حدودی خیال برخی تیم‌ها راحت شده است.

با توجه به امتیاز کسب شده، روی کاغذ امکان سقوط همه شش تیم پایین جدول را تهدید می‌کند، اما کارون اروند، خونه به خونه بابل، شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر جزو کاندیدای اصلی سقوط می‌باشند.

در این میان خونه به خونه در ۴ بازی آینده خود در ۳ دیدار مقابل نود ارومیه، قشقایی شیراز و در هفته آخر مقابل کارون اروند میزبان است که می‌تواند ورق را برای این تیم برگرداند.

با توجه به شرایط جدول و اینکه تنها یک تیم به لیگ دسته پایین‌تر سقوط می‌کند، خونه به خونه با کسب ۱۰ امتیاز از ۴ دیدار باقی مانده می‌تواند بقای خود در لیگ دسته یک را قطعی کند.

خونه به خونه در چارچوب هفته سی و یکم فردا چهارشنبه ۲۱ فروردین و از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف نود ارومیه خواهد رفت.
انتهای پیام/ک
 


خونه به خونه در لیگ دسته یک ماندنی خواهد بود؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.