سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داوران جشنواره رسانه‌های کردی اعلام شد

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی از اعلام داوران این جشنواره خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی از اعلام داوران این جشنواره خبر داد و گفت: فریدون صدیقی، محمود مختاریان و علیرضا کتابدار در بخش فارسی و دکتر منصور ساعی، دکتر شفیع بهرامیان و ابراهیم محمدحسینی کار داوری بخش کردی این جشنواره را عهده دار هستند.

شیروان یاری، امروز در جلسه برنامه ریزی نخستین جشنواره رسانه‌های کردی اظهار کرد: بعد از پایان مهلت ارسال اثار ۸۹۹ اثر در بخش اصلی و جنبی به دو ربان فارسی و کردی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: بعد از بررسی آثار رسیده ۸۴۴ اثر در بخش اصلی و جنبی به زبان‌های فارسی و کردی در این دوره از جشنواره پذیرفته و شرایط لازم برای شرکت در جشنواره را دارا بودند.

دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های کردی با بیان اینکه اثار پذیرفته شده به مرحله داوری راه یافتند، عنوان کرد: فریدون صدیقی، محمود مختاریان و علیرضا کتابدار در بخش فارسی و دکتر منصور ساعی، دکتر شفیع بهرامیان و ابراهیم محمدحسینی کار داوری بخش کردی این جشنواره را عهده دار هستند.

یاری زمان برگزاری این جشنواره را دهه اول اردیبهشت سال جاری اعلام کرد و افزود: همزمان با برگزایر جشنواره رسانه‌های کردی نمایشگاه مطبوعات نیز در بخش جنبی جشنواره به مدت ۵ روز دایر خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.