سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور نامحسوس افسران دوپینگ در رقابت‌های لیگ آزادگان و لیگ دسته ۲

رئیس دپارتمان کمیته پزشکی خبر داد در خلال برگزاری مسابقات لیگ آزادگان و دسته دوم، افسران کنترل دوپینگ، از تیم‌ها تست دوپینگ خواهند گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، پرهام خانلری درباره حضور افسران کنترل دوپینگ در مسابقات لیگ کشوری گفت: با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دسته اول و دوم هستیم و به دلیل سرنوشت ساز بودن نتیجه بازی برای تیم ها، افسران کنترل دوپینگ را به صورت نامحسوس برای انجام تست دوپینگ از بازیکنان به رقابت‌ها اعزام می‌کنند.

او در ادامه بیان کرد: به منظور صیانت و سلامت هفته‌های پایانی لیگ، کارگروه ویژه‌ای با هماهنگی ستاد ملی مبارزه دوپینگ، سازمان لیگ و کمیته پزشکی فدراسیون تشکیل و مقرر شد در خلال برگزاری مسابقات، افسران کنترل دوپینگ، از تیم‌ها تست دوپینگ خواهند گرفت و همچنین با نظارت کامل، رفتار بازیکنان و کادر فنی را در داخل و خارج زمین زیر نظر خواهد گرفت.

خانلری اضافه کرد: همچنین در تمامی مسابقات ماموران کنترل دوپینگ به صورت نامحسوس حاضر خواهند شد و نمونه گیری‌های مربوطه را انجام می‌دهند. در واقع تدارکات و تجهیزات لازم برای افسران کنترل دوپینگ اعزامی به مسابقات فراهم شده و در صورت لزوم و بنا به تشخیص افسران کنترل دوپینگ، علاوه بر نمونه ادرار، نمونه گیری خون هم صورت خواهد گرفت.

رئیس دپارتمان کمیته پزشکی در پایان خاطرنشان کرد: افسران کنترل دوپینگ برای حضور در مسابقات کاملا توجیه شده و آماده هستند. کلیه تدابیر لازم جهت کنترل دوپینگ به عمل آمده است. امیدوار هستم که باشگاهها، مسئولان برگزار کنندگان مسابقات، بازیکنان و کادر فنی با مامورین کنترل دوپینگ همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد فوتبالی پاک در بازی‌های لیگ دسته اول، دوم از نظر کنترل دوپینگ باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.