سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیل به بیش از ۱۲۰۰ پل در استان کرمانشاه آسیب وارد کرد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : سیل به بیش از ۱۲۰۰ پل در استان آسیب وارد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص خسارات وارده ناشی از سیل به راه‌های استان کرمانشاه گفت : در حوزه راهداری ۳۶۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها وارد شده است.

وی گفت : در نتیجه سیل اخیر به ۱۲۰۰ پل ما خسارت وارد شده و نیازمند تعمیر هستند و همچنین علاوه بر ۱۲۰۰ پل مذکور، ۵۳ پل نیز در این حادثه تخریب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تخریب ۸۸۳ کیلومتر روکش راه در استان کرمانشاه طی سیل مذکور خبر داد و گفت: در طی سیل اخیر برای بازگشایی راه‌ها ۴۴۱ دستگاه ماشین آلات به کار رفته است.

وی با بیان اینکه در این حادثه همچنین ۴۶ شاخه لوله بتنی و ۶۷۰ تن آسفالت سرد از بین رفته است، عنوان کرد: بهسازی راه‌های مذکور را علاوه بر موارد ذکر شده نیازمند ۲۷ تن سیمان مصرفی است.

شریفی از اعزام ۷ دستگاه از ماشین آلات راه و شهرسازی استان کرمانشاه به استان لرستان و برای کمک به بازگشایی راه‌های این استان خبر داد.

این مسئول در بخش دیگر از سخنانش به خسارات وارده به حوزه شهرسازی اشاره کرد و گفت: در این حوزه ۵۵۹ پل ما آسیب دیده و نیازمند تعمیر است.

وی از تخریب ۴۴۸ کیلومتر راه نیز در این حوزه طی سیل اخیر خبر داد و گفت: برای بازگشایی راه‌ها در این حوزه نیز ۵۳ دستگاه ماشین آلات و ۹۰ نفر پرسنل به کارگیری شدند .

 

 

انتهای پیام/د

در حوزه راهداری ۳۶۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها وارد شده است

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.