سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی سایت های صنعتی در مقابل سیلاب

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند وضعیت سایت های صنعتی این سازمان را در صورت وقوع سیل در آبادان و خرمشهر تشریح کرد.

رضا صلبوخی مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای مقابله با سیل در شهرستان های آبادان و خرمشهر اندیشیده شده است، گفت: از زمانی که بارندگی‌ها آغاز و بحث سیل در خوزستان مطرح شد پیشگیری‌های لازم صورت گرفت .

وی افزود: نیروهای خدمات شهری نیز بصورت مداوم در حال سرکشی و پایش وضعیت سطوح آب در مجاورت کارون ، بهمنشیر و کانال ژیان هستند.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند با بیان اینکه مدیریت توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند در شرایط فعلی در دو جبهه فعالیت می‌کند، ادامه داد: جبهه نخست بحث سایت های صنعتی است؛ که باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد و بحث دیگر کمک به ستادهای بحران است.

صلبوخی خدمات رسانی در روستاهای زویدات ،حفار، منیعات ،تقویت سیل بند این مناطق و کمک به معاونت فنی و امورزیربنایی در روستاهای غرب کارون را از جمله اقدامات این مدیریت در جبهه دوم دانست.

وی در ادامه گفت: پیشگیری‌های لازم و حداکثری صورت گرفته و تاکنون هیچگونه خسارتی گزارش نشده است،البته تهدید همیشه وجود دارد اما نگرانی خاصی در این زمینه که سیل به سایت های صنعتی و تاسیسات آبادان و خرمشهر آسیب برساند نداریم.

انتهای پیام/ د

ایمن سازی سایت های صنعتی

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.