سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار پاسداران زرندیه با امام جمعه در آستانه روز ولادت امام حسین (ع)

در آستانه روز پاسدار جمعی از پاسداران زرندیه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در آستانه سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه با حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه دیدار کردند.

حجت اسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در این جلسه از ولایت مداری و بصیرت پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل کرد و گفت: رسالت سپاه پاسداران به عنوان محور اقتدار نظام و انقلاب و پاسداری از تداوم انقلاب اسلامی است و پاسداران ادامه دهنده راه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در دفاع از آموزه‌های اسلامی و انقلابی هستند و این مسیر را باید با قدرت ادامه دهند.

حجت السلام ابراهیمی افزود: مردم ایران اسلامی آرامش و امنیت امروز خود را مدیون عنایات خداوند متعال، خون پاک شهدا، از خود گذشتگی جانبازان و رشادت‌های پاسداران هستند.

وی اضافه کرد: همان گونه که امام حسین (ع) با خون خود، دین اسلام را حفظ کردند، پاسداران نیز در راه حفظ نظام و انقلاب اسلامی، جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند و زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم می‌کنند.

سپاه بازوی مسلح انقلاب اسلامی برای دفع تهدید‌های دشمنان ملت و نظام

سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه هم دراین دیدار ضمن تبریک سال نو با شعار رونق تولید گفت: سپاه نهادی نظامی و بازوی مسلح انقلاب اسلامی برای دفع تهدید‌های دشمنان ملت و نظام است بنابراین مسئولیت‌های خطیر و سنگینی در پاسداری از انقلاب و دفاع از نظام و آرمان‌های بلند امام و شهدا بر عهده دارد.

سرهنگ روح افزا افزود: سپاه در همه ماموریت‌ها و وظایفی که بر عهده اش گذاشته شده کارنامه درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است.

وی بیان کرد: سپاه در کنار دیگر نیرو‌های مسلح در راستای افزایش آمادگی و توانمندی دفاعی کشور لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد و امروز به یاری الهی این نهاد مقدس در همه عرصه‌ها مانند دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر و دراوج اقتدار و خودباوری قرار دارد و در هرگونه حادثه و آلامی برای هموطنان کشور بخصوص مناطق سیل زده که بوجود امده تا عادی شدن اوضاع آن منطقه در کنار مردم هست و خواهد بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.