سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار ۱۶۰ میلیونی در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری فردی که با وعده تهیه خودرو ارزان قیمت از شرکت‌های خودروساز از یک شهروند ۱۶۰ میلیون ریالی کلاهبرداری کرد، خبر داد.

سرهنگ عبدالله منتظری فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات از مالباخته مشخص شد، متهم به کلاهبرداری با وعده خرید خودرو از شرکت ایران خودرو زیر قیمت بازار طی چند مرحله بیش از ۱۶۰ میلیون ریال از این شهروند کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات و مشخصات متهم به کلاهبرداری این فرد را که دارای سوابق متعدد کلاهبرداری وآدم ربایی نیز بوده در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ منتظری افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: با طمع خرید خودروی ارزان قیمت فریب وعده‌های پوچ افراد ناشناس و کلاهبردار را نخورید تا دچار زیان‌های مالی و روحی نشوید.

انتهای پیام/ا
 

کلاهبردار در چالوس به دام افتاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.