سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۵۳ شرکت درحوزه اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون ۵۳ شرکت در حوزه اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی تشکیل شده است تا بتوانند با تشکیل مثلث توسعه اقتصادی به تولید استان رونق دهند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان روی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی در مشهد گفت: برنامه ریزی برای رفع مشکلات واحد‌های نیمه فعال و یا تعطیل در این استان انجام شده و این واحد‌ها در حال شناسایی هستند و امید است که هرچه سریعتر به چرخه تولید بازگردند.

وی افزود: قانون رفع موانع تولید در سال گذشته اجرایی شده است و باید با اجرای آن رونق تولید در این استان افزایش پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: از سال گذشته در خراسان رضوی کار‌های خوبی در جهت رفع موانع تولید آغاز شده است که باید امسال نیز با جدیت ادامه پیدا کند و در کنار این مهم باید به اقتصاد مقاومتی هم توجه شود.

رزم حسینی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان خراسان رضوی دستگاه‌های اجرایی دولت و دستگاه قضایی برای رفع موانع تولید و ایجاد رونق اقتصادی اتحاد و همبستگی دارند بیان کرد: خراسان رضوی قابلیت خوبی در حوزه تولید دارد و در این خصوص باید مشوق‌های خوبی برای سرمایه گذاران ایجاد نمود و در همین راستا برنامه ریزی کرد که سپرده‌های بانکی به سمت تولید سوق پیدا کند.

وی اضافه کرد: امسال نیز در کنار مثلث توسعه اقتصادی، نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در استان راه اندازی می‌شود که باید دستگاه‌های دولتی برای تسهیل فعالیت این نهاد مردمی پای کار باشند.

انتهای خبر//ح. ص.
 


شناسایی واحد‌های نیمه فعال و تعطیل در خراسان رضوی

برچسب ها: استانداری ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.