سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صد تریلر حامل کمک‌های مردم استان یزد به مناطق سیل زده ارسال شد

دبیر ستاد اربعین استان یزد گفت: ۱۵ تیم واکنش سریع امدادی و عملیاتی و ۵۰ دستگاه انواع ماشین الات سنگین از استان نیز از روز‌های اول بروز سیل در مناطق سیل زده حضور دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد صادق طهماسبی دبیر ستاد اربعین استان یزد هم استانی‌های یزدی نیز هم، چون همه مردم مهربان کشور به یاری سیل زدگان شتافتند و تاکنون صد تریلر حامل کمک‌های مردم استان به این مناطق ارسال شده است.

وی افزود: ۱۵ تیم واکنش سریع امدادی و عملیاتی و ۵۰ دستگاه انواع ماشین الات سنگین و تجهیزات دیگر نیز از روز‌های اول بروز سیل در مناطق سیل زده حضور دارند.

وی گفت: با ابلاغ وزیر کشور و پیام سردار سلیمانی استقرار موکب‌های اربعین نیز در مناطق سیل زده آغاز شده و تاکنون موکب الغدیر ، موکب الرضای بازار و دو موکب از شهرستان میبد در مناطق سیل زده مستقر شده اند.

طهماسبی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در روز‌های آینده سی موکب از استان یزد در مناطق سیل زده مستقر خواهند شد.

مشهدی بافان مسئول موکب‌های استان یزد  نیز با اشاره به تعیین پادگان شهید عاصی زده در خوزستان برای استقرار سیل زدگان و پذیرایی از مردم سیل زده  گفت: هر روز بالغ بر ۲۱ هزار وعده غذای گرم در این پادگان پخت و بین سیل زدگان توزیع می شود.

مشهدی بافان افزود هر روز بالغ بر ۲۰ هزار قرص نان نیز در محل تعیین شده پخت و توزیع می شود.

وی گفت: از امروز جمعی از بانوان یزدی نیز با حضور در حسینیه سید محمد آقا برخی فعالیت‌های پشتیبانی لازم برای ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده را عهده دارشده اند.

انتهای پیام/ی

سیل کمک رسانی مردم یزد به مردم سیل زده کشور

برچسب ها: سیل ، حوادث طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.