سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۵۰ درصدی تخلفات اصناف در ایام نوروز

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه از کاهش ۵۰ درصدی تخلفات اصناف در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رامین پهلوانی رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت : طرح تشدید بازرسی‌های نوروزی از بیست و دوم اسفند ماه در سطح استان کرمانشاه آغاز شده و منجر به انجام بیش از ۱۲ هزار بازید از واحد‌های صنفی شده است.

وی گفت : تعداد زیادی تذکر زبانی به اصناف متخلف داده شد و در نهایت از مجموع بازرسی‌های انجام شده ۲۴۶ پرونده برای اصناف متخلف تشکیل و برای طی مراحل به مراجع قضائی ارجاع یافت.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه بیان داشت: در روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه بازرسی‌ها مختص چلوکبابی و رستوران بود که در این میان نیز ۱۶ پرونده تخلف تشکیل شد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت بهداشتی رستوران‌ها در نوروز امسال بسیار بهتر از سال‌های گذشته بوده است، گفت: نوروز امسال در دولت آباد ۹ واحد جگرکی با دستور دادستان پلمپ شد.

پهلوانی با بیان اینکه میزان تخلفات در نوروز امسال ۵۰ درصد کاهش یافته عنوان کرد: رستوران‌ها، آجیل و خشکبار فروشی‌ها و شیرینی فروشی‌ها به دلیل کم فروشی و گران فروشی بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص دادند.

وی عنوان کرد: گشت‌های مذکور با تشکیل گروه‌های مشترک متشکل از نمایندگان دادستانی، صنعت معدن، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی نظارت بر بازار را بر عهده داشت.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه مردم را بهترین بازرس دانست و افزود: مردم هرگونه تخلف را می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ صنعت و معدن، ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۳۸۲۵۸۸۴۰ اتاق اصناف اطلاع رسانی کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اجرا طرح تشدید بازرسی‌های نوروزی

 

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.