سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله بزرگ ماده مخدر در استان مرکزی متوقف شد/ کشف بیش از یک تن مرفین

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک تن و ۱۰۶ کیلوگرم مرفین در ساوه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۱۰۶ کیلوگرم مرفین از یک باند توزیع عمده مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی، در اطراف شهرستان ساوه خبرداد.

سردار عزیزی در بیان جزئیات این عملیات گفت: با اعلام گزارشی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، فعالیت یک باند توزیع عمده مواد مخدر، مورد رصد نامحسوس پلیس استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: در روند تحقیقات جامع و شبانه روزی ماموران انتظامی، مشخص شد که اعضای این باند در حال عبور یک محموله بزرگ مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی استان هستند که برنامه ریزی عملیاتی برای توقیف این محموله آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: سرانجام شب گذشته در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان و شهرستان ساوه، مسیر حرکت خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی اطراف شهرستان ساوه شناسایی و خودروی مورد نظر متوقف شد.

وی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این عملیات بیان کرد: در بازرسی از داخل تانکر خودروی توقیف شده در حدود، یک تن و ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف که بعد از آزمایش‌های تخصصی انجام شده مشخص شد که مواد از نوع مرفین می‌باشد.

انتهای پیام / ج

کشف یک تن و ۱۰۶ کیلوگرم مرفین از یک باند توزیع عمده مواد مخدر در ساوه

برچسب ها: موادمخدر ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.