سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجری: با آبرومندی لیگ را به پایان می‌رسانیم/ بدخواهان فوتبال آذربایجان هجمه‌هایی به ما وارد کردند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم که لیگ برتر را با آبرومندی به پایان برسانیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره وضعیت این تیم تبریزی اظهار کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم که رقابت های  لیگ برتر را با آبرومندی به پایان برسانیم. ما در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول امتیازات بهتری کسب کردیم و در مجموع ۲۶ امتیاز بدست آوردیم.

او ادامه داد: در اوایل بازی‌های لیگ برتر جایگاه مناسبی نداشتیم، اما اکنون به منطقه امن رسیدیم. همه تلاش خود را می‌کنیم که از فوتبال آذریجان در این ۵ هفته دفاع کنیم و امیدوارم بتوانیم با آبرومندی لیگ را به پایان برسانیم.

مهاجری درباره اینکه بازی با پرسپولیس برای هر ۲ تیم تبریزی اهمیت دارد، گفت: ما ۴ بازی آخرمان  به جز تراکتورسازی با تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و پدیده مدعیان قهرمانی است. اول اعتبار فوتبال ما مطرح است و بعد از آن خوشحال می‌شویم که اگر اتفاقی می‌افتد برای تیم همشهری مان رخ بدهد. به هر حال مالک و اعضای هیئت مدیره شرایط را به لحاظ سخت افزاری مهیا کردند و امیدوارم این روند ادامه یابد.

دوست داریم تیم تراکتورسازی از نتایج ما نفع ببرد 

سرمربی ماشین سازی بیان کرد: ماشین سازی بضاعت محدودی دارد و متاسفانه ۳ بازیکن ارزشمند خود را به دلایل مختلف از دست دادیم و چند بازیکن اضافه کردیم که تا  آن‌ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند و با سایر نفرات هماهنگ شوند یک مقدار زمان می‌برد. با وجود اینکه رسیدن به رتبه‌های بالای جدول مقدور نیست، اما همه تلاش خود را می‌کنیم که حداقل رتبه ششمی را بدست آوریم و البته یک مقدار کارمان سخت است. در ۲ الی ۳ بازی در دقایق پایانی به علت بدشانسی و ظلم داوران نتوانستیم نتیجه بگیریم. ما با همه وجود برای اعتبار فوتبال خودمان و آذربایجان تلاش می‌کنیم و بعد از آن دوست داریم که تیم همشهری مان از نتایج ما نفع ببرد.

تحولات خوبی در تیم ماشین سازی ایجاد می کنم 

او تصریح کرد: از زمانی که هدایت تیم ماشین سازی را برعهده گرفتم شاهد بودم که استقبال خوبی از بازی‌های ما نمی‌شد، اما خوشبختانه بازی با فولاد خوزستان که در تعطیلات نوروز و شرایط جویی مناسبی  برگزار شد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ الی ۴ هزار نفر به ورزشگاه آمدند و این موضوع باعث خوشحالی ما شد. با وجود اینکه ما شانس کسب سهمیه و دغدغه‌ای هم برای سقوط نداریم، اما تماشاگرانی که از دیدن فوتبال ما لذت می‌برند این موضوع ما را راضی می‌کند. اگر شرایطی فراهم شد و فصل آینده هم در تیم ماشین سازی بودم به طور حتم تحولات خوبی انجام می‌دهیم و یک تیم قدرتمند و جوان که بازیکنان بومی داشته باشد روانه مسابقات می‌کنیم تا نتایج بهتری را رقم بزنیم.

ارتباط نداشتن کویتونگو با بازیکنان برای ما مشکل ساز شده است 

مهاجری درباره وضعیت جانی کویتونگو  بیان کرد: کویتونگو یک بازیکن جوان ۲۱ سال است، اما ارتباط نداشتن او با بازیکنان داخل زمین برای ما مشکل ساز شده است و قصد داریم این معضل را برطرف کنیم. او بازیکن باکیفیت و باظرفیتی است که خیلی می‌تواند در ضدحملات به ما کمک کند و هوش خوبی دارد. به طور حتم در بازی‌های باقیمانده و دیدار‌های خارج از خانه با سپاهان، استقلال و پرسپولیس می‌تواند به ما خیلی کمک کند.

هیچ وقت علاقه ام به تراکتورسازی را کتمان نمی کنم 

سرمربی ماشین سازی در پایان خاطر نشان کرد: برخی از افراد که بدخواه فوتبال آذربایجان هستند در چند وقت اخیر هجمه‌هایی وارد کردند و یک مقدار خودشان ضرر کردند چرا که تمرکز را از بازیکنان ما گرفتند. به هر حال  بازیکنان ما آنقدر شرافت دارند که با همه وجود بازی می‌کنند. در یک نشست خبری از من ایراد گرفتند که چرا برای تراکتورسازی آرزوی قهرمانی کردم؟ اگر پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در تیمی مشغول به کار باشند که آن تیم شانس قهرمانی ندارد آیا برای تیم‌های سابق خود آرزوی موفقیت نمی‌کنند؟ به هر حال من در ابتدای فصل در تراکتورسازی بودم و به این تیم عرق دارم و در شهر تبریز کار می‌کنم و هیچ وقت هم علاقه ام به تراکتورسازی را کتمان نمی‌کنم و انشاالله مزد زحمات زنوزی با قهرمانی تراکتورسازی داده شود. البته سال بعد هم تیم ماشین سازی را به صورتی می‌بندیم که برای کسب سهمیه و قهرمانی بجنگیم.


بیشتر بخوانید:

 مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز


انتهای پیام/ 

اظهارات مهاجری درباره آخرین شرایط تیم فوتبال ماشین سازی تبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.