سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۳ هزار بسیجی کرمانی در قالب کاروان راهیان نور طی پارسال

مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طی سال قبل ۱۳هزار بسیجی در سه بخش دانش‌آموزی و دانشجویی و محلات از یادمان‌های مختلف عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از سپاه ثارالله استان کرمان، روح‌الله نیکخواه، مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی از تاریخ ۲۹ مهر‌ماه ۹۷ آغاز و در تاریخ ۳۰ آذر ۹۷ به اتمام رسید و همچنین در بخش دانشجویی از تاریخ ۱۲ اسفند ۹۷ تا ۲۶ اسفند ۹۷ در بخش محلات هم از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۷ اعزام شروع و تا ۱۴ فروردین سال جاری اعزام کاروان‌ها انجام شد.

وی از رشد ۳۰ درصدی زائران راهیان نور در سال ۹۸ خبر داد و افزود: خوشبختانه امسال با وجود مشکلات اقتصادی جامعه، شاهد رشد ۳۰ درصدی زائران راهیان نور بودیم و حضور جوانان هم در بخش زائران و هم در بخش خادمان پررنگ‌تر از سال‌های قبل بود.

مسئول سازمان اردویی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: جوانان بیش از ۷۰ درصد از اعزام‌های ما را به خود اختصاص دادند و در این زمینه ادارت و نهاد‌ها تعامل خوبی با ما داشتند.

وی تأکید کرد: با توجه به وقوع سیل و حوادث پیش آمده، اعزام به مناطق عملیاتی از قرارگاه مرکزی به مدت دو روز در روز‌های ششم و هفتم فرودین‌ماه لغو شد، ولی ما بقی اعزام‌ها در موعد مقرر برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اعزام ۱۳ هزاربسیجی به راهیان نور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.