سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام دیدار‌های نمایندگان استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی

برنامه دیدار‌های دو نماینده استان بوشهر در چهار هفته نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی مشخص شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال، لیگ برتر فوتبال ساحلی از شنبه ۲۴ فروردین آغاز می‌شود و بوشهر که یکی از کانون‌های فوتبال ساحلی کشور است، در این دوره دو نماینده دارد.

یکی پارس جنوبی بوشهر که در دوره پیش قهرمان شد و پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ساحلی به شمار می‌رود و دیگری دریانوردان بوشهر که توانسته از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.

طبق برنامه، در هفته اول این دیدارها، یکشنبه ۲۵ فروردین، پارس جنوبی بوشهر ساعت ۱۷ در ورزشگاه سیمرغ سمنان مهمان شهرداری سمنان است و دریانوردان بوشهر ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه جاده ساحلی بوشهر میزبان جهان نژادیان آبادان خواهد بود.

در هفته دوم، شنبه ۳۱ فروردین، پارس جنوبی بوشهر ساعت ۱۸ در ورزشگاه دهکده گردشگری این شهر میزبان شاهین خزر رودسر است و دریانوردان بوشهر ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه غدیر بندرعباس مقابل شهرداری بندرعباس به میدان می‌رود.

در هفته سوم، جمعه ۶ اردیبهشت، پارس جنوبی بوشهر ساعت ۱۷:۳۰مهمان موج سواران ساحلی نوشهر خواهد بود و دریانوردان بوشهر ساعت ۱۸ در ورزشگاه جاده ساحلی این شهراز شهریار ساری پذیرایی می‌کند.

و در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی، جمعه ۱۳ اردیبهشت، شهرآورد بوشهری‌ها برگزار خواهد شد و پارس جنوبی بوشهر ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه دهکده گردشگری این شهر میزبان دریانوردان خواهد بود.

انتهای پیام/ک

لیگ برتر فوتبال ساحلی از شنبه آینده آغاز می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.