سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورهاشمی: علوی سرمربی موقت است/ کسر ۶ امتیاز از استقلال قطعی است

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد، محمد علوی به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده است.

خلیل پورهاشمی، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب محمد علوی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: با تصمیم هیئت مدیره باشگاه، نعمتی نژاد از هدایت تیم برکنار و علوی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد. در زمان عقد قرارداد با سیروس نعمتی نژاد، مدتی تعیین نکرده بودیم و پس از انجام بازی‌ها و جمع بندی‌هایی که انجام شد با او قطع همکاری کردیم.

پورهاشمی ادامه داد: مراسم معرافه علوی برگزار شد و به بازیکنان هم اعلام کردیم او سرمربی موقت است تا تصمیمات نهایی را اتخاذ کنیم. مشکلاتی از قبل داشتیم که گریبانگیر ما شد و کسر ۶ امتیاز هم سبب شد تا بازیکنان دیگر روحیه‌ای نداشته باشند. کسر امتیاز توسط فیفا قطعی است و امتیازات برنمی گردد، اما امیدواریم بتوانیم با بازی‌هایی خوبی که انجام می‌دهیم در لیگ ماندنی شویم.

او افزود: پس از حکم فیفا دیگر نتوانستیم بازیکن بگیریم، هرچند برخی آقایان که در گذشته بودند، می‌توانستند طلب ساکونی را پرداخت کنند تا دیگر این مشکلات بوجود نیاید. ما ۶ امتیاز را به زور گرفته بودیم، اما متاسفانه از دست رفت و همچنین از نقل و انتقالات محروم شدیم تا وضعیت بد شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در مورد شانس ماندن این تیم در لیگ برتر گفت: بازیکنان شرایط خوبی دارند و با آن‌ها صحبت کردم و امیدواریم با تلاش بازیکنان و لطف خدا بتوانیم در لیگ بمانیم. نهایت تلاش مان را می‌کنیم و محمد علوی هم مربی خوبی است و امیدواریم نتیجه بگیریم و در لیگ بمانیم. علوی فعلا سرمربی تیم است تا وضعیت در آینده مشخص شود.

پورهاشمی در پایان درباره دربی خوزستان و تقابل با فولاد بیان کرد: فولاد خوزستان تیم خوبی است و دربی مهم برای ۲ تیم محسوب می‌شود. امیدوارم بازی خوبی شود و به احترام هواداران تلاش می‌کنیم تا بازی زیبایی شود. مطمن باشید در ۲ بازی آینده نتایج خوبی می‌گیریم و کماکان شانس داریم تا در لیگ بمانیم.


بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید استقلال خوزستان انتخاب شد

پارس‌جنوبی ۲ - استقلال‌خوزستان یک/ رستگاری تاتار با کامبک لحظات پایانی

سنگینی فوتبال جنوب کشور در جنوب جدول


انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت مدیره استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.