سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اعلام کرد؛

اختصاص دوماه مستمری برای مددجویان سیل‌زده در ایلام

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد به مددجویان سیل‌زده ایلام خبر داد و گفت: واریز کمک نقدی معادل دوماه مستمری به مددجویان سیل‌زده در استان، آغاز شده است.

فاطمه رهبر معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، که به منظور بررسی وضعیت سیل زدگان استان ایلام به استان سفر کرده است گفت: این نهاد برای جبران خسارات وارد شده به مددجویان سیل زده در چند استان کشور بسته‌های حمایتی و خدماتی گوناگونی را در نظر گرفته است.

وی افزود: این نهاد در اولین اقدام در استان ایلام بیش از ۵۰۰ سبد غذایی به ارزش هر بسته ۳۳۰ هزار تومان تهیه و در اختیار همه مددجویان بخش ماژین شهرستان دره‌شهر قرار داد.

رهبر اضافه کرد: پرداخت دوماه مستمری به مددجویان سیل‌زده یکی دیگر از بسته‌های حمایتی کمیته امداد بوده که از امروز به حساب همه مددجویان شهرستان دره‌شهر و دیگر نقاط سیل‌زده استان واریز می‌شود که حداقل آن ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر آن یک میلیون تومان است.

وی گفت: تعدادی از خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل، مددجویان کارآفرین و مجری طرح‌های اشتغال هستند، به هر یک از این مجریان آسیب‌دیده مبلغ ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات تکمیلی پرداخت می‌شود. علاوه بر این پرداخت وام قرض‌الحسنه پنج میلیون تومانی از دیگر خدمات کمیته امداد به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل است.

معاون امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: از آنجا که خانواده‌های بسیاری در این سیل اسباب و وسایل زندگی خود را از دست داده‌اند، در روز‌های آینده اقلام ضروری و وسایل زندگی مورد نیاز این خانواده‌ها خریداری و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/اس

پرداخت تسهیلات ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی به مددجویان آسیب دیده در سیل

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.