سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودروی زانتیا متخلف در نور

خودروی زانتیا متخلف در شهرستان نور متوقف شد.

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی نور در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   از توقیف خودروی زانتیا متخلف در این شهرستان خبر داد.
 
وی ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان وظیفه شناس و کاربران فضای مجازی که با احساس مسئولیت نسبت به اطلاع رسانی به موقع به پلیس در خصوص تخلف حادثه ساز سواری زانتیا در منطقه ایزدشهر، اقدام کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی وشبکه‌های اجتماعی که در آن یک دستگاه خودرو سواری زانتیا سفید رنگ با سرعت زیاد و در لاین مخالف در منطقه ایزدشهر شهرستان نور در حال تردد است، موضوع سریعاً در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نور قرار گرفت.

سرهنگ شالیکار در خصوص چگونگی شناسایی و توقیف این خودروی متخلف افزود: با انتشار این کلیپ در فضای مجازی و شناسایی خودروی مورد نظر، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در کمتر در چند ساعت خودرو را در یکی از مناطق مسکونی شهر کشف کردند .
 
وی گفت: با اعمال قانون، توقیف و انتقال خودرو به پارکینگ، پرونده قضائی در خصوص تخلف حادثه ساز این خودرو تشکیل و به مرجع قضائی تحویل شد.
 
وی از شهروندان، خواست برای مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/آ


خودرو حادثه ساز  در دام پلیس نور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.