سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی رئیس جدید جهاد کشاورزی سروآباد

محمد رحیمی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی سروآباد معرفی شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، معاون مدیریت منابع و قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان   ، در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سروآباد گفت: طرح ایکاردا با هدف افزایش تولید محصولات کشاورزی در استان کردستان در حال اجرا است.

محمد پیشداد افزود: بعد از پایان طرح ایکاردا که هم اکنون ۲ سال از اجرای این طرح ۵ ساله می‌گذرد، ۲۵ درصد تولیدات کشاورزی و باغی در واحد سطح افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون مدیریت منابع و قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: سال گذشته ۶ هزار هکتار از اراضی دیم استان کردستان تحت پوشش طرح ایکاردا قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای هزار ۱۱۴ طرح بخش کشاورزی به متقاضیان در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی پرداخت شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سروآباد نیز گفت: پتانسیل‌های خوبی در بخش کشاورزی و باغداری در شهرستان سروآباد وجود دارد و توجه بیشتر به این بخش موجب اشتغال پایدار و رونق تولید در این شهرستان خواهد شد.

کامیار میرزایی افزود: از مجموع ۴۹ هزار هکتار باغات استان کردستان بیش از ۵ هزار هکتار آن در شهرستان سروآباد قرار دارد که بعد از سنندج و مریوان رتبه سوم استان را در این بخش به خود اختصاص داده است.

در پایان از زحمات مجید قاسمی نژاد مدیر سابق جهاد کشاورزی سروآباد تقدیر و محمد رحیمی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی سروآباد معرفی شد.

انتهای پیام/ع

۲۵ درصد تولیدات کشاورزی و باغی در واحد سطح افزایش پیدا کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.