سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تخلیه بیمارستان اعصاب و روان اهواز به دلیل آب‌گرفتگی/ انتقال ۲۰ بیمار از بیمارستان سوسنگرد به اهواز

جان بابایی گفت: یک بیمارستان روانپزشکی اهواز به دلیل آب گرفتگی محیط اطراف تخلیه شده است.

قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بیمارستان سوسنگرد برای پیشگیری از آبگرفتگی به اهواز منتقل شده است و در این زمینه با هیچ مشکل خاصی مواجه نبودیم.

وی ادامه داد:۲۰ بیمار بستری در بیمارستان سوسنگرد به اهواز منتقل شده‌اند تا روند درمان آنها با قدرت پیش رود، خوشبختانه در حال حاضر بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان از نظر سیل و آبگرفتگی با مشکل روبرو نیستند و تنها یک بیمارستان روانپزشکی  اهواز  به دلیل آب گرفتگی محیط اطراف تخلیه شده است.

وضعیت مطلوب بهداشت در مناطق سیل زده

جان‌‌بابایی درباره وضعیت بهداشتی منطقه سیل زده خوزستان گفت: وضعیت بهداشتی مناطق سیل زده استان خوزستان خوب گزارش شده است و مشکل خاصی از نظر بروز بیماری‌های مختلف وجود ندارد.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران در مناطق سیل زده خوزستان به مقدار کافی موجود است و معاونت دارویی و غذایی وزارت بهداشت تمام مسائل دارویی این منطقه را کنترل می‌کند، روز گذشته  هم برای انجام هماهنگی بیشتر به خوزستان سفر کرده بود.

مشکل تامین دارو در مناطق سیل‌زده نداریم

وی ادامه داد: داروی بیماران خاص تا سه ماه در منطقه سیل زده خوزستان دپو شده است و این افراد هیچ مشکلی از نظر تأمین دارو ندارند.

جان‌بابایی یادآوری کرد: خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده کمبودی در هیچ یکاز گروه‌های خونی وجود ندارد و به طور کلی وضعیت بیمارستان‌ها، مراکز جامع خدمات سلامت و همچنین خانه‌های بهداشت‌ خوب توصیف شده است و مشکلی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
خدا کمکشون کنه اهوازی ها ادمهای خونگرم و خوبی هستن
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
خداي من خودت رحم کن بر اين مردم