سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیل اخیر آسیبی به واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها نرسانده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، با بیان اینکه در جریان سیل اخیر آسیبی به واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها نرسیده، گفت : با تدابیری که از قبل اندیشیده شد کمترین خسارت را در بخش زیرساخت‌ها داشتیم .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : از زمانی که هشدار‌ها در باره وقوع سیل از طریق ستاد مدیریت بحران اعلام شد ما هم کمیته بحران را در شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار کردیم و در حالت آماده باش کامل بودیم.

وی ادامه داد: هشدار‌ها و اطلاع‌رسانی لازم برای واحد‌های صنعتی هم صورت گرفت، از همین رو هیچ آسیبی به واحد‌های صنعتی وارد نشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه عنوان کرد: با اقدام‌های پیشگیرانه‌ای که انجام شد شامل پاکسازی مسیل ها، ساماندهی آب‌های سطحی، اجرای سیستم‌های مهار سیلاب، در نظر گرفتن پمپ‌های لجن کش و ... کمترین خسارت نیز به زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی وارد شد.

به گفته کردستانی، خسارت جزیی وارد شده نیز شامل آسیب به برخی از راه‌های دسترسی، تاسیسات زیرزمینی شبکه‌های آب و فاضلاب و تاسیسات برق بوده است.

وی گفت: هم اکنون مشکلی در ارائه خدمات به واحد‌های صنعتی مستقر در ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان نداریم.

 

 

انتهای پیام/د

تشکیل کمیته بحران را در شرکت شهرک‌های صنعتی

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.