سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی اثر فیلمساز مهابادی به جشنواره کینُلوب لهستان

فیلم "همسایه‌های رودخانه" اثر فیلمساز مهابادی به جشنواره کینُلوب KINOLUB لهستان راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فیلم مستند "همسایه‌های رودخانه" ساخته‌ی کیوان فهیمی به جشنواره کینُلوب KINOLUB لهستان راه یافت.

این فیلم مستند دربارۀ زندگی، کار و تحصیل کودکان روستای گرژال سردشت است.

امسال ۵۱ فیلم در بخش رقابتی جشنواره حاضر خواهند بود. جشنواره فیلم کینولوب از ۱ تا ۱۹ ژوئن (۱۱ تا ۲۹ خرداد) سال جاری برگزار می شود، مستند همسایه‌های رودخانه به کارگردانی کیوان فهیمی در این دوره از جشنواره حضور و با فیلم‌هایی از سوئد، روسیه، فرانسه، ترکیه، دانمارک، هند، ایتالیا و ... رقابت خواهد کرد.

جشنواره فیلم کینُلوب لهستان سال ۲۰۱۵ در لهستان پایه گذاری شد تمرکز این جشنواره بر روی فیلم‌هایی با موضوع‌های مرتبط با کودکان و نوجوانان و همچنین فیلم‌هایی برای مخاطبان ۴ تا ۱۸ سال از سراسر جهان است، در انتخاب فیلم‌ها علاوه بر غنای کیفیت هنری، انتقال پیام مورد توجه قرار می‌گیرد.

فیلم‌های برگزیده طی ۲۰ روز در شهر‌ها و روستا‌های مختلف به نمایش در می‌آیند و بیش از ۱۱ هزار نفر به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند، بخش مسابقه و اصلی این جشنواره بین ۴۰ تا ۶۰ فیلم برگزار می‌شود و دو گروه داوران حرفه‌ای و کودک فیلم‌های برگزیده را انتخاب می‌کنند. در کنار بخش رقابتی و نمایش فیلم‌های برگزیده توجه به امر آموزش فیلمسازی از سوی برگزارکنندکان مورد توجه قرار می‌گیرد و از همین رو مسترکلاس‌ها و ورکشاپ‌های متعددی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

اثر فیلمساز مهابادی به جشنواره لهستان راه یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.