سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش طوفان با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد

کارشناس هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: وزش طوفان با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت زاهدان و دیگر نواحی مرکزی و جنوبی استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ظهر امروز تا امشب در زاهدان و سایر نقاط مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید از سمت جنوب غرب پیش‌بینی می‌شود.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: این وزش طوفان که با سرعتی معادل ۵۰ تا ۷۰ و گاهی بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت رخ می‌دهد، در برخی نقاط سبب وقوع گرد و خاک می‌شود و در محور‌های مواصلاتی زاهدان- بم و ایرانشهر- بم گرد و خاک موجب کاهش دید موقت خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز سه‌شنبه سرعت وزش باد در نواحی مرکزی استان کاهش می‌یابد، اما در نواحی جنوبی وزش باد به نسبت شدید ادامه دارد و روز چهارشنبه مجدد در نواحی مرکزی استان شاهد وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود.

ملاشاهی گفت: امروز بعد از ظهر شرایط برای رشد ابر در نیمه شمالی استان مهیا است و رگبار‌های خفیف و پراکنده باران و گاهی رعد و برق محتمل است.

وی ادامه داد: از چهارشنبه تا اواسط هفته آینده مجدد افزایش ابر را خواهیم داشت و با ورود سامانه بارشی جدید شرایط برای رگبار‌های پراکنده باران و رعد و برق در سطح استان مهیا است. دریای عمان با توجه به وزش باد در نواحی شرقی آن نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/پ

طوفان شدید در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.