سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نباید بگذاریم بر اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر فشار وارد شود

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم کاهش قیمت مرغ در استان گفت: شبکه‌های توزیع باید اصلاح شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  هدایت حاتمی امروز یکشنبه در نشست تنظیم بازار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده در ایام بارندگی و سیل در استان کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: همراهی و مشارکت مردم در این مساله بسیار حائز اهمیت بود و توانست موفقیت خوبی را بجا بگذارداگر چنین مشارکتی را در مبارزه با بیکاری و تورم الگو قرار دهیم می‌توانیم به توسعه برسیم.

وی  بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال به رونق تولید که از مقام معظم رهبری صورت گرفت لازم است این شعار را در دستور کار قرار دهیم در این راستا تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند در‌های خود را بر این اساس تنظیم کنند.

حاتمی یادآور شد: در این شرایط سختی که بر اشتغال استان حاکم است باید بیشتر از سایر استان‌ها به رونق تولید توجه داشته باشیم.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نباید بگذاریم بر اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر است آن فشار وارد شود، گفت: باید شبکه‌های توزیع را نیز در استان اصلاح کنیم اتاق اصناف، سازمان صنعت معدن تجارت و تعزیرات در این راستا می‌توانند از صندوق فروش مکانیزه استفاده کنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

همراهی و مشارکت مردم استان کرمانشاه در مدیریت سیل 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.