سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور در نشست هیات دولت:

دولت به اقدام سریع برای جبران خسارات آسیب دیدگان متعهد است/ بردباری مردم در استان‌های سیل‌زده نمونه‌ای کم نظیر از همبستگی ملی است

رئیس جمهور  بر مراقبت حداکثری از سلامت و زندگی مردم و پایداری سد‌ها تأکید کرد.


به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران، دستگاه‌های مسئول و وزارتخانه‌های کشور، نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاد کشاورزی، مشاهدات میدانی و گزارش‌های دریافت شده از مناطق سیل زده را به استحضار اعضای دولت رساندند.

رئیس جمهور در این جلسه که ریاست آن را برعهده داشت، ضمن تشکر و قدردانی از ستاد مدیریت بحران، کلیه دستگاه‌های اجرایی، جمعیت هلال احمر، ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های مردمی و صدا و سیما که با حضور در کنار مردم و اطلاع رسانی به موقع، به یاری آسیب دیدگان پرداختند، بر مراقبت حداکثری از سلامت و زندگی مردم و پایداری سد‌ها تأکید کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی با توجه به بی سابقه بودن گستردگی و میزان بارش‌ها در کشور حداقل در یکصد سال اخیر، مشارکت همگان و کلیه دستگاه‌ها و نهاد‌ها را در ساماندهی مناطق سیل زده و کمک به جریان عادی زندگی مردم ضروری دانست و خواستار سرعت عمل هرچه بیشتر کلیه مسئولان در این خصوص شد.

روحانی همچنین ضمن موظف نمودن کلیه دستگاه‌های مسئول به ارایه ارزیابی دقیق از میزان خسارت به واحد‌های مسکونی، صنفی و صنعتی، مزارع و باغات کشاورزی و دامداری ها، بر تعهد دولت نسبت به اقدام سریع برای جبران خسارات آسیب دیدگان مطابق قاعده‌ای که در جلسه قبلی هیأت وزیران تصویب شده است، تصریح کرد.

رئیس جمهور همت و بردباری مردم در استان‌های گلستان، مازندران، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و سایر مناطق سیل زده و مشارکت همگان در کمک رسانی به آسیب دیدگان را ستود و آن را نمونه‌ای کم نظیر از همبستگی ملی دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها: روحانی ، هیئت دولت ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
دولت مگر مسئول تامين پول خسارت ديدگان است. دولت اگر مديريت دارد اول بحران را از حالت اضطرار خارج كند بعد بودجه بازسازي را بررسي كند. با وعده و وعيد كه كار مردم راه نميافتد.
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
خدا رحم کنه
شهروند
۰۲:۴۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
حرفها همیشه خوب بوده اماهرگز به مقام عمل نرسیده دولتمردان به هیچ یک ازوعده های خودازابتدا دولت عمل نکردند ازنیروهای جان برکف سپاهی ارتشی بسیجی حوزوی آستان مقدس رضوی صمیمانه متشکریم. سپاهی ارتشی بسیجی انتظامی یعنی فرزندان خوزستان فرزندان ایلام وکرمانشاه فرزندان گلستان یعنی فرزندان تمام ایران عزیز خدانگهدارتون ای مردان بی ادعا
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
همه بايد براي جبران خسارات سيل کمر همت ببنيديم و اين بنده هاي خدارو زودتر کمک کنيم
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
انشالله که همش وعده بدون عمل نيست
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
خدا به داد این مردم برسه با این تفاسير
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
ايشون فقط وعده ميدن
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
هرچی که خسارت زلزله زدها رو بعد چند سال جبران کردید