سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پل تخریب شده روستای گروس

پل سوم شعبان روستای علی آباد گروس شهرستان صحنه که در پی تخریب پل این منطقه در سیلاب‌های اخیر، توسط سپاه پاسداران ساخته شده وارد مدار بهره برداری شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  آیین افتتاح پل سوم شعبان روستای علی آباد گروس شهرستان صحنه که در پی تخریب پل این منطقه در سیلاب‌های اخیر، توسط سپاه پاسداران ساخته شده با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و جمعی از مسئولین و مردم این منطقه برگزار شد.

 آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:کنار هم بودن و وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف و از جمله در بارندگی‌های اخیر کشور و سیلاب‌های ایجاد شده با تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) جهانیان را متحیر کرده است.

آیت الله علما با تحسین مجموعه سپاه پاسداران برای ساخت این پل در مدت سه روز با وجود نبود امکانات در منطقه در پی سیلاب‌های رخ داده افزود: برادران سپاهی در جریان بارندگی‌های شدید اخیر در کشور نیز تلاش هایشان جای تقدیر دارد.

آیت‌الله علما تأکید کرد: نباید خوزستانی‌ها و دیگر هموطنانمان را در شرایط کنونی که گرفتار سیل هستند، فراموش کنیم.

سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران نیز در این مراسم با بیان اینکه همه ما برای خدمت رسانی به هموطنانمان وظیفه داریم، افزود: هر چقدر هم که کار کنیم قطعاً نمی‌توانیم به تکلیفی که به عهده ماست به خوبی عمل کنیم.

عظیمی با بیان اینکه ساخت پل موقت جهت عبور و مرور بر روی رودخانه گاماسیاب برای اهالی روستا‌های همجوار ظرف سه روز انجام گرفت، افزود: ابتدا قرار بود این پل ۴۸ ساعت ساخته شود که به دلیل مشکلاتی که در پی بسته شدن راه به خاطر شکسته شدن دو قطعه بتنی پل قبلی و بالا آمدن آب و خطر ورود آب به محوطه روستا به وجود آمد، ساخت پل کمی طولانی‌تر شد.

نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه نیز در این مراسم با اشاره به قدمت ۴۰ ساله پل تخریب شده در این مسیر افزود: شدت بارش‌ها به حدی بود که پل ارتباطی روستای علی آباد گروس شهرستان صحنه را از بنیان کند.

وی با قدردانی از مجموعه سپاه و استانداری کرمانشاه برای ساخت این پل در کوتاهترین زمان ممکن و جدا از روال اداری معمول بیان کرد: محرومیت مردم از این پل می‌توانست مشکلات زیادی را برای عبور و مرور آن‌ها به وجود آورد.

 

انتهای پیام/ز

سپاه پل گروس را سه روزه ساخت 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.