سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امشب در برنامه تلویزیونی «پایش»؛

شفافیت انتخابات مجلس و نقش بانک ها در "رونق تولید" بررسی می شود

برنامه تلویزیونی «پایش» امشب به بررسی مواد مربوط به شفافیت در انتخابات مجلس و نقش بانک‌ها در فعال سازی تولید کشور می پردازد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی برنامه «پایش»، برنامه تلویزیونی «پایش» برای اولین بار در سال ۹۸، امشب از شبکه اول سیما پخش و مهم‌ترین تحولات بازار در هفته‌های گذشته بررسی خواهد شد. 

در این قسمت از برنامه «پایش» در راستای شعار سال ۹۸، موسوم به «رونق تولید»، با حضور کارشناسان اقتصادی نقش بانک‌ها در تولید کشور ارائه می‌گردد. در این خصوص نقش بانک‌ها در تولید کشور نیز بررسی می‌شود.


بیشتر بخوانید: سخنان طوفانی کارآفرینان نمونه کشور در برنامه پایش + فیلم 


در بخش دوم این برنامه و با نگاه به انتخابات مجلس یازدهم در انتهای سال، یکی از جنجالی‌ترین طرح‌های مجلس در سال گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این خصوص باید اشاره کرد که در سال ۹۷، در مجلس شورای اسلامی مواد مربوط به شفافیت در انتخابات مجلس، که می‌توانست به بالا بردن کیفیت انتخابات مجلس کمک کند، از سوی نمایندگان در کمال شگفتی موردپذیرش قرار نگرفت و رد شد. در «پایش» امشب این موضوع با حضور کارشناسان حوزه شفافیت واکاوی می‌شود.

در بخش پایانی این برنامه نیز، با حضور علیرضا نبی، کارآفرین برتر کشور، عوامل موفقیت این کارآفرین صاحب‌نظر بررسی می‌شود و فضای کسب‌وکار کشور ازنظر ایشان مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

سؤال نظرسنجی برنامه «پایش» امشب هم با رویکرد توجه به «رونق تولید»، به‌صورت زیر از مخاطبان سؤال پرسیده شده است:


آیا موافقید بانک‌ها مکلف شوند جرائم دیرکرد تولیدکنندگان را ببخشند؟ ۱. بله ۲. خیر

علاقه‌مندان به شرکت در نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه موردنظر خود را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۱ پیامک کنند.

«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب ساعت ۲۳ با اجرای محمد دلاوری به‌طور زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

بررسی نقش بانک‌ها در تولید کشور با حضور کارشناسان اقتصادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.