سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام همدردی رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان با سیل زدگان

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در پیامی با سیل زدگان مردم شهرهای این استان و استان های دیگر همدردی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پی حادثه جاری شدن سیل در خوزستان و برخی استان های کشورمان، عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در پیامی با سیل زدگان مردم شهرهای این استان و برخی استان های دیگر همدردی کرد.

بسمه تعالی

با تبریک سال نو به همه مردم ایران اسلامی و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباخته در سیل اخیر و شکرگزاری خاضعانه به درگاه پر عظمت خداوند به دلیل نزول رحمت الهی پس از خشکسالی‌های متوالی‌ ، هم‌اکنون فرصتی فراهم شده تا مردم ایران اسلامی با همدلی و وحدت‌، همچون دوران دفاع مقدس بار دیگر اوج محبت‌های خود را به جهانیان نشان دهند و بخش‌های ویران شده شهرهای سیل زده این استان و برخی استانهای دیگر را نیز با همت دستگاهای اجرایی، تلاش‌های مجاهدانه جوانان برومند و نیروهای مسلح و کمک‌های و پشتیبانی آنان ‌همچون گذشته آباد شوند.

در واقعه این حادثه خسارت های سنگینی ساخته و مردم این استان و برخی استانهای دیگردرآغازین روزهای سال نو خانه وکاشانه خودرا ازدست داده ودرمحاصره سیل قرارگرفتند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند کمک های مردمی و ورود دستگاه های عمومی به عرصه امداد و جبران خسارتهای سیل وظیفه مهمی است که می تواند گوشه ای از آلام هموطنان عزیز مارا برطرف سازد.

با توجه به اینکه مردم ولایت مدار شهرهای سیل زده خوزستان و برخی استانها شدیداً نیازمند همدردی و کمک ما هستند باید اعضاء شوراهای حل اختلاف استان خوزستان نیز در این بحران در کنار مردم سیل زده این استان و سایر استان‌های کشور باشند و از هیچ کمک و تلاشی فروگذاری نکنند.

شوراهای حل اختلاف خوزستان در کنار سایر نهاد و دستگاه‌های دولتی و مردمی برای کمک به آسیب دیدگان حوادث سیل اخیر در استان‌های کشور اعلام آمادگی می‌کند و اعضاء خدوم شوراهای حل اختلاف خوزستان نیز در زمینه کمک به سیل زدگان و مردم و دعوت آنان به آرامش همراه و همدل به یاری حادثه دیدگان بشتابند و در این کار خیر و بزرگ سهیم باشند.

امیدوارم با حمایت و تلاش مردم و مسئولان و نیروهای امدادی، مشکلات سیل زدگان در این استان ها هرچه سریع‌تر مرتفع و از خداوند متعال به آسیب دیدگان صبر و به ملت نیکوکار ایران اسلامی خیر و برکت عنایت فرماید.

زبیدی نیا، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان خوزستان

انتهای پیام/گ

پیام تسلیت در پی جان باختن هموطنان در سیل

برچسب ها: دادگستری ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.