سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری بردسکن اعلام کرد:

کمک ۲۷ میلیون تومانی مردم بردسکن به سیل زدگان کشور

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: مردم بردسکن ۲۷ میلیون تومان به سیل زدگان کشور اهداء کرده اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ابراهیم قاسم پور سرپرست فرمانداری بردسکن در جلسه هماهنگی جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان کشور گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری، مردم نوع دوست شهرستان بردسکن تاکنون ۲۷ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق پایگاه‌های جمع آوری کمیته امداد، هلال احمر و پایگاه‌های مقاومت بسیج اهداء کرده اند.

وی تصریح کرد: ضمن تشکر از اعضای شورای مدیریت بحران و ستاد خدمات سفر، با همگرایی و همدلی که در مجموعه مدیریتی شهرستان وجود داشت در سیل اخیر شهرستان بردسکن هیچ تلفات جانی نداشت و با میانگینی که توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی انجام شد ۲۷ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف شهرستان وارد شد.

 قاسم پور به افزایش ۱۲ درصدی مسافران نوروزی از این شهرستان اشاره کرد و گفت: با پای کار بودن اعضای کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان هیچ گونه خللی در ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی به وجود نیامد و با ارزیابی‌های انجام شده استانداری، بردسکن یکی از شهرستان برتر در حوزه خدمات سفر شناخته شده است.

سرپرست فرمانداری بردسکن اظهار داشت: خوشبختانه مردم بردسکن در همه حوزه‌ها مشارکت می‌کنند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم فقط باید در قالب دستگاه‌های متولی از جمله هلال احمر، کمیته امداد، سپاه و عتبات عالیات جمع آوری شود.

وی تصریح کرد:دراین جلسه مقرر شد کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن با کمک رابطین زکات در هر روستا یک صندوق کمک جمع آوری به سیل زدگان فعال کند و هلال احمر نیز نسبت به افزایش پایگاه‌های جمع آوری خود برای سیل زدگان کشور در سطح مراکز بخش‌های انابد، شهرآباد و شهر بردسکن اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بردسکن با کمک اداره تعاون روستایی و امور عشایر نیز نسبت به تامین ۱۰۰ کیسه آرد برای پخت نان به مردم سیل زده کشور اقدام کند.

انتهای پیام // ز.م
 

کمک رسانی و مشارکت مردم بردسکن به سیل زدگان کشور

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.