سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص شناسه پرداخت به‌حساب ایتام سیل‌زده لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی هم‌وطنان عزیز به کودکان طرح اکرام و محسنین آسیب‌دیده در سیل خبر داد.

 جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، از اختصاص شناسه پرداخت کمک به ایتام و طرح محسنین ناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: سیل لرستان موجب خسارت به خانواده‌های ایتام و محسنین تحت حمایت وارد کرده که با توجه به بنیه اقتصادی ضعیف امکان جبران برای خانوار‌ها دشوار است.

وی به تعداد ایتام و کودکان طرح محسنین اشاره کرد و گفت: ایتام خسارت‌دیده ۳۹۰ نفر و محسنین ۲۶۰ نفر هست که نیازمند مساعدت خیران در بهسازی و جبران خسارت هستند.

مدیرکل کمیته امداد با اشاره به حمایت مادی و معنوی حامیان طرح اکرام و محسنین در قالب کمک‌های ماهیانه گفت: به‌منظور یاری‌رساندن به خانوار‌های این قشر جامعه شماره‌حساب عمومی ۴۵۳۳۳۳۴۵۶۱ نزد بانک ملت با شناسه پرداخت ۲۸۰۰۰۰۰۰۲۰۰۷ برای همه هم‌وطنان در نظر گرفته‌شده است.

محمدی فارسانی با تأکید بر اینکه کمک‌های نقدی واریز به این حساب صرفاً در امور ایتام و محسنین هزینه می‌شود افزود: این کمک‌ها درزمینه ساخت و تعمیر مسکن، تأمین وسایل ضروری منزل، کمک‌معیشت مصرف می‌شود.

انتهای پیام/م

شناسه پرداخت به‌حساب ایتام سیل‌زده لرستان اختصاص  یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.