سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های مدیریت بحران در مورد مهار سیلاب‌های سطح شهر یزد تدوین شد

نشست مدیریت بحران استان با دستور کار مهار سیلاب‌های سطح شهر یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن صادقیان معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری یزد در نشست مدیریت بحران استان گفت: در خصوص مهارسیلاب‌های سطح شهر یزد جلسه‌ای با دستگاه‌های متولی برگزار شد که در این نشست برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شد.

وی افزود: در برنامه‌ی بلند مدت قرار شد آب منطقه‌ای و منابع طبیعی طرح مسیر کوه کاسه را تهیه کنند و طی برنامه‌ای این محدوده را ساماندهی کنند.

صادقیان با اشاره به برنامه‌ی کوتاه مدت در خصوص مهار سیل بیان کرد: در شهرستان تفت محدوده‌ی صادق آباد سیل بند‌هایی که وجود دارد باید ساماندهی شود تا بتوان ۵۰ درصد سیلاب را در آن محدوده مهار کرد .

وی گفت: در این نشست قرار شد منابع طبیعی به زودی طرح‌های مقدماتی برای سیلاب‌های سالجاری را تهیه و در چند روز آینده اجرایی کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد تصریح کرد: در محدوده‌ی کوه کاسه پسماند‌های صنعتی و نخاله‌های ساختمانی مشکلاتی ایجاد کرده که دستگاه‌های متولی مقرر شد کارگروهی را برای ساماندهی پسماند‌ها و رفع مشکلات تشکیل دهند.

صادقیان ادامه داد: سابقه‌ی واگذاری معادن شن و ماسه در محدوده‌ی سیلاب‌ها بررسی شد که دچار مشکلاتی در واگذاری است که مقرر شد واگذاری‌های قانونی از سوی منابع طبیعی دنبال شود و اگر تخلفی در خصوص برداشت‌ها صورت گرفته از طریق قضایی موضوع پیگیری شود و با متخلفین برخورد شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری نشست مدیریت بحران استان با دستور کار مهار سیلاب‌های سطح شهر یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.