سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی‌پور در صحن علنی مطرح کرد؛

ضرورت همکاری همه ارگان‌ها برای عبور از بحران سیل‌های اخیر

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید دولت و مجلس در کنار نیرو‌های مسلح قرار گرفته تا بتوانیم از بحران فعلی عبور کنیم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در جلسه علنی امروز( یکشنیه ۱۸ فروردین) با اشاره به سیل اخیر در کشور، اظهار کرد: ملت ایران مشکلات معیشتی و اقتصادی و بیکاری جوانان را در سال‌های گذشته داشت که البته همه مشکلات را نمی‌توان به بیرون از مرز‌ها دانست چرا که رفتار و دشمنی و مخالفت‌های عجیب و غریب آن‌ها برای ما تجربه شده است.

هاشمی پور تصریح کرد: امروز که مردم همانند دوران دفاع و جنگ تحمیلی آواره شده و کشاورزی و دامداری آنها از بین رفته و جاده‌های ارتباطی شان قطع شده و مردم محتاج و نیازمند آذوقه و امکانات اولیه هستند پیشنهاداتی دارم.

وی افزود: باید مردم سیل زده را در جای مناسب اسکان داده و برای حفاظت از اموال سیل‌زدگان امنیت آن‌ها را مورد توجه قرار داد، ضمن اینکه کارشناسی دقیقی از خسارت تأخیر صورت گیرد و اطلاع رسانی دقیق و به موقعی برای کمک مردم از سویی رسانه‌ها صورت گیرد.

هاشمی پور گفت: سیل اخیر ۲ هزار میلیارد تومان به استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت وارد کرده است،  عشایر و دامداران استان و جاده‌های ارتباطی آنها به طور کامل قطع شده است.

وی گفت: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت بحران و ادارات کل اجرایی و هلال احمر و تقدیر می‌کنم که هر آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

هاشمی پور افزود: امروز نباید دنبال مقصر بگردیم و باید برای مدیریت بحران کشور فکری کرده و دولت و مجلس در کنار نیرو‌های مسلح قرار گرفته تا بتوانیم از بحران فعلی عبور کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.