سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد

بهره‌برداری از سالن‌های بین‌الملل و آموزشی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب

مهدی اسماعیلی روند فعالیت‌های اجرایی و رفاهی در محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را تشریح کرد.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی اسماعیلی معاون اجرایی نمایشگاه کتاب با اشاره به روند فعالیت‌های اجرایی و رفاهی در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: سالن‌های بین‌الملل و کودک و آموزشی آماده بهره‌برداری هستند و سالن کودک و نوجوان نیز به تازگی آماده شده و در چند روز آینده آماده بهره‌برداری است. برپایی سالن‌های دانشگاهی نیز در حال اجراست و بخش‌هایی از شبستان نیز زیر بار اجرایی رفته است.

معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشکر از زحمات مسئولان مصلای امام خمینی (ره)، معاونت خدمات شهرداری تهران و شهردار منطقه ۷ تهران در همکاری و مساعدت برای انجام امور اجرایی گفت: ستاد مدیریت بحران و سازمان آتش‌نشانی نیز به تازگی بازدیدی از محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران داشتند و تمهیداتی را در نظر گرفتند.

اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های رفاهی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا استراحتگاه‌های بیشتری برای بازدیدکنندگان ایجاد شود. همچنین امسال برای اولین بار ویلچر‌هایی برای سالمندان و معلولان در نمایشگاه در نظر گرفته شده است تا در بازدید از نمایشگاه مشکلی نداشته باشند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.