سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش نیروهای قرارگاه جهادی امام‌رضا(ع) برای گل‌روبی منازل سیل‌زده‌ها +فیلم

اعضای قرارگاه جهادی امام‌رضا(ع) خود را به معمولان رساندند تا منازل مردم را از گل و لای ناشی از سیلاب تخلیه کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از تخلیه گل و لای ناشی از سیلاب از خانه‌های مردم معمولان توسط اعضای قرارگاه جهادی امام‌رضا(ع) در فضای مجازی منتشر شده است. قرار است این کار، خانه به خانه ادامه داشته باشد تا زمانی که منازل مردم کاملاً قابل سکونت شوند و مردم  بتوانند به خانه‌های خود برگردند.


بیشتر بخوانید: #بازهم_بسیج| هموطن عزیز تا وقتی بسیج هست تنها نمی‌مانی +تصاویر


در ادامه می‌توانید فیلم منتشر شده از تلاش نیروهای این قرارگاه را ببیند:

گفتنی است؛ از نخستین روزهای فروردین‌ ماه هواشناسی نسبت به آغاز بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب در استان لرستان هشدار داد. پنجم فروردین‌ماه بارش‌های سیل‌آسا در این استان آغاز شد و سبب طغیان رودخانه‌های خرم‌آباد، پل‌دختر و کوهدشت شد.

ادامه این بارش‌ها که در برخی ساعات به شکل برف بود بسیاری از شهرهای استان لرستان را  با خطر آب‌گرفتگی رو به رو کرد. علاوه بر طغیان رودخانه‌ها در همه شهرستان‌ها، بسیاری از سدهای استان نیز سرریز کرد و روستاها و مناطق مختلفی در محاصره آب قرار گرفتند.براثر شدت این سیلاب خسارت بسیاری به زیرساخت‌های شهری و روستایی وارد شد.

سیلاب در شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت، دلفان، الیگودرز و دورود وضعیت بحرانی را رقم زد اما شدت بحران در شهرستان پل‌دختر و معمولان بیشتر بود، مردم در محاصره سیل قرار گرفتند و به علت قطعی تلفن نیز هیچ‌کس از وضعیت آن‌ها باخبر نبود، جاده خرم‌آباد- پل‌دختر در قسمت‌های زیادی کاملاً تخریب‌ شد و امکان رفتن به این شهرستان وجود نداشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.